مستند کوتاه «تمرین مدارا» به بخش مسابقه سیزدهمین دوره جشنواره «We Care» هند راه یافت.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، مستند کوتاه «تمرین مدارا» به کارگردانی ابراهیم سعیدی نژاد از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران بعد از کسب دیپلم افتخار هیأت داوران از جشنواره «معلولیت» هند، در دومین حضور بین المللی خود به بخش مسابقه جشنواره «We Care» راه یافت.

جشنواره «We Care» که یکی از بزرگترین جشنواره ها در نوع خود است، هرساله با هدف  افزایش آگاهی در مورد مسائل مربوط به معلولیت، برطرف کردن تصورات غلط و تعصبات در مورد افراد معلول و ایجاد تغییرات نگرشی و رفتاری برگزار می شود و امسال میزبان مستند کوتاه «تمرین مدارا» ساخته ابراهیم سعیدی نژاد به نمایندگی از ایران خواهد بود.

این مستند در بخش آثار ۳۰ تا ۶۰ دقیقه با آثاری از سرتاسر جهان به رقابت خواهد پرداخت. این جشنواره فیلم های راه یافته به بخش مسابقه را در بیش از ۱۲۷ سالن سینما در هند و خارج از آن به نمایش می گذارد که امسال فرانسه، ایران، عمان و کویت جزو آن کشورها خواهند بود.

برخی از عوامل مستند کوتاه «تمرین مدارا» عبارت‌اند از: نویسنده و کارگردان، تصویربردار و تدوینگر: ابراهیم سعیدی نژاد، صدا: محسن فرهادی، راوی: شمس رضوی، آهنگساز: فرخزاد لایق، تهیه‌کننده: انجمن سینمای جوانان اهواز.

سیزدهمین دوره این جشنواره روزهای ۲۲ فوریه تا ۲ می در دهلی نو پایتخت هند برگزار خواهد شد.

پخش بین‌المللی مستند کوتاه «تمرین مدارا» را فیدان فیلم برعهده دارد.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=2461