فیلم کوتاه «کودکان ابری» ساخته رضا فهیمی از تولیدات انجمن سینمای جوانان رفسنجان بهترین فیلم دومین جشنواره فیلم کودک و جوانان «زرو پلاس» روسیه شد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، فیلم کوتاه «کودکان ابری» که در بخش مسابقه جشنواره کودک و جوانان «زرو پلاس» حضور داشت و با فیلم‌هایی از آلمان، استرالیا، انگلستان، کلمبیا، کانادا، هند، امریکا، فرانسه، نروژ و … به رقابت پرداخت و درنهایت موفق به کسب جایزه بهترین فیلم کوتاه جشنواره شد. 

جشنواره بین‌المللی کودک و جوانان زرو پلاس روسیه باهدف توسعه صنعت فیلم کودک و جوان و اهمیت دادن به کیفیت محتوایی و فنی آثار داخلی و خارجی، فیلم‌هایی را که نیکی و زیبایی انسانی را از طریق تصاویر متحرک انتقال می‌دهند و به رشد و بالندگی کودکان و جوانان کمک می‌کنند را به نمایش می‌گذارد. این جشنواره در بخش‌های فیلم‌های کوتاه داستانی بین‌الملل، کوتاه انیمیشن بین‌الملل و مستند، برگزار شد و در روزهای برگزاری کارگاه‌های آموزشی، کلاس‌ها و برنامه‌های جنبی را با حضور فیلم‌سازان، کارشناسان و کودکان برگزار کرد. دومین دوره این جشنواره از ۳۰ نوامبر تا ۶ دسامبر در شهر تیومن روسیه برگزار شد.

برخی از عوامل فیلم عبارت‌اند از: نویسنده و کارگردان: رضا فهیمی، بر اساس داستان کودکان ابری نوشته محمد شریفی، تصویربردار: پیمان عباس زاده، تدوین: علیرضا احمدی و الهام فتحی، صدابردار: مسیح سراج، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، بازیگران: حسین شریفی، میلاد ترقی‌خواه، زهرا خلاجویی، تهیه‌کننده: انجمن سینمای جوانان رفسنجان

پخش بین‌المللی فیلم کوتاه کودکان ابری را فیدان فیلم برعهده دارد.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=2066