فیدان: به نقل از روابط عمومی نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش، مهدی قربان‌پور دبیر این جشنواره طی احکامی الهه نوبخت، سید رضا صائمی، عباس ابوالحسنی و میکاییل حقانی را به ترتیب به عنوان مدیر بخش بین الملل، مدیرکارگاه ها و نشست های تخصصی، مدیر بخش آیین ها و مدیر امور داوطلبان منصوب کرد.

الهه نوبخت تهیه کننده مستند و از پخش کننده‌های بین‌المللی سینمای ایران است ودر این سالها مدیریت بخش میهمانان خارجی و مسئول بخش داوران بین الملل دوره های سی و یکم تا سی و سوم جشنواره فیلم فجر، مدیر بین الملل ششمین جشنواره بین المللی فیلم شهر را در کارنامه خود دارد. وی همچنین در آخرین دوره جشنواره بین المللی فیلم ژنو سوییس به عنوان داور حضور داشته است .

سیدرضا صائمی کارشناس ارشد ارتباطات و عضو انجمن نویسندگان و منتقدان سینمای ایران است. دبیرتحریریه ماهنامه سینمای هنر و تجربه از دیگر فعالیت های او در حوزه سینماست. وی همچنین به عنوان کارشناس نقد فیلم در برنامه های مختلف تلویزیون حضوری فعال داشته و به عنوان روزنامه نگار و منتقد سینما جوایزی را از جشنواره نوشتار ومطبوعات سینمایی دریافت کرده است .

عباس ابوالحسنی نیز دارای مدرک کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری است و کارگردانی چندین نمایش همچون: سنگ، زمانی برای گفتن، رزم اسفندیار، خفته ها، آنتیگونه را در کارنامه خود دارد و فعالیت های نمایشی او در فستیوال بین المللی نیاپفست برزیل و فستیوال بین المللی کامیلا اوگاندا مورد توجه قرار گرفت. ابوالحسنی در ادوار گذشته رییس انجمن نمایش مازندران و مسئول دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر اکو نیز بوده است .

میکاییل حقانی از فعالان جوان فرهنگی است. وی اجرای چند برنامه برای صدای جمهوری اسلامی ایران را عهده دار بوده و عضو ستاد اجرایی جشنواره ملی بهارنارنج مازندران و جشنواره آواها و نواها نیز بوده است. گویندگی برنامه پارک ساعی، باغ ملی و اینک بهار از دیگر فعالیت های او درحوزه فرهنگی است .

نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش به دبیری مهدی قربانپور اردیبهشت ۹۸ در استان مازندران برگزار می‌شود.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=12920