انیمیشن کوتاه «پسرک» به کارگردانی مونا شاهی به بخش نهایی جشنواره «الچه» اسپانیا راه یافتند.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، انیمیشن کوتاه «پسرک» در ادامه حضورهای بین‌المللی خود در جشنواره «الچه» اسپانیا ب نمایش درمی‌آید و احتمال حضور در مراسم گویا (اسکار اسپانیایی) را خواهد داشت.

عوامل این انیمیشن کوتاه عبارت‌اند از: نویسنده و کارگردان: مونا شاهی، انیماتور: لیلا آهنگ، سارا صابری، محمدحسین اعظم پور، مونا شاهی، تدوین: مونا شاهی، صداگذار: بهروز شهامت، دانیال استاد عبدالحمید، موسیقی: شاهین پیمانی، تهیه‌کننده: انجمن هنرهای تجسمی مقاومت

پیش‌ازاین نیز خبر حضور فیلم کوتاه «تنازع» به کارگردانی مسعود حاتمی و انیمیشن‌های کوتاه «خانم گل میخکی» به کارگردانی سارا طبیب زاده و «فرق من با بچه قورباغه چیه؟» به کارگردانی احسان نصری در بخش نیمه‌نهایی سی و نهمین دوره جشنواره فیلم مستقل «الچه» را منتشر کرده بودیم.

جشنواره «الچه» که از قدیمی‌ترین جشنواره‌های اسپانیا است. در کنار آثاری که در این دوره جشنواره از کشورهای مختلف به بخش نیمه‌نهایی راه‌یافته‌اند اسامی این سه فیلم ایرانی نیز دیده می‌شود. درنهایت فیلم‌های فینالیست با هم رقابت خواهند کرد و برگزیدگان به مراسم گویا (اسکار اسپانیایی) راه خواهند یافت. این جشنواره فیلم‌های کوتاه (داستانی، انیمیشن و مستند) زیر بیست‌وپنج دقیقه را به رقابت می‌گذارد.

این جشنواره از تاریخ ۱۵ تا ۲۲ جولای برابر با ۲۵ مرداد تا ۱ تیر در شهر الچه اسپانیا برگزار خواهد شد.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=3601