فیدان: نشست هیئت اجرایی جشنواره فیلم کوتاه موج با انتصاب چندتن از مدیران جشنواره و در حضور  اصحاب رسانه برگزار شد. ابراهیم حصاری در ابتدای این نشست، ضمن اشاره به تعداد بیش از ۱۵۰۰اثر ثبت‌شده در سایت جشنواره از حضور چشمگیر آثار تولیدی در بخش چشم انداز فیلمسازان کیش ابراز خرسندی کرد و گفت امیدوارم این اتفاق به اثبات وجود و کارآییِ فعالان بخش هنری در کیش که هدف غایی و یکی از دغدغه‌ی همه‌ی ما می‌باشد، بیانجامد. دبیر جشنواره با اعلام اتمام زمان مهلت ثبت نام ، بیان کرد تعداد بالا و فراتر از حد انتظار آثار رسیده، که در راستای موضوعات جشنواره هستند نشان از استقبال علاقه‌مندان این حوزه و ظرفیت بالای جزیره کیش در برگزاری فستیوال‌های اینچنین دارد. حصاری ادامه داد :جهت رسیدن به حداکثر کیفیت در بخش  انتخاب و داوری سایت جشنواره در زمان مقرر بسته شد .وی شکل اجرای متفاوت جشنواره، و اکران ساحلی بر پرده‌ی دریا، همگام با “موج”ها را اتفاقی منحصر به فرد عنوان کرد و افزود این رویداد، اتفاقی ماندگار خواهد شد.

مجید رضا مصطفوی، مدیر اجرایی جشنواره با اشاره به پتانسیل و استعداد بالای هنرمندان کیشوند، ابراز امیدواری کرد که به‌زودی شاهد مرکززدایی و حضور هنرمندان بومی در دبیرخانه‌ی دائمی جشنواره‌های هنری باشیم.

کارگردان “آستیگمات” جشنواره‌ای را ماندگار دانست که آثار مکتوب آن به دست فیلمسازان برسد. وی انتشار و اشتراک “روزشمار” و “کاتالوگ” جشنواره را با تکیه بر پتانسیل کیش در تولید محتوا، یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های این رویداد هنری برشمرد و تاکید کرد مهم‌ترین جشنواره‌ها، آن‌هایی هستند که با تغییر مدیریت‌ها، هیچ تغییری نکرده‌اند.

همچنین مهرداد سلیمانی، مدیرفنی جشنواره با اشاره به تصمیم بدیع در اکران ساحلی فیلم‌ها، با تاکید بر ایجاد همدلی و تعامل مناسب بین هنرمندان کیش گفت: “در دورنمای این جشنواره، برگزاری آن در سطح بین‌المللی دیده می‌شود”

رضا اردلان، مدیر پشتیبانی جشنواره نیز ضمن تاکید بر اینکه باید در این رویداد حداکثر استفاده را از شرایط زیستی و طبیعت جزیره داشت گفت  : “نمایش فیلم‌ها در پاتوق‌های ملی و بین‌المللی”، “نمایش آثار در دو بازه‌ی زمانی مناسب و گردشگرپذیر جزیره”، و “اکران فیلم‌های برگزیده در نشست‌های پنجشنبه‌های فیلم کوتاه کیش” سه روش معرفی هرچه گسترده‌تر این جشنواره خواهد بود .

در پایان این نشست با اهدای احکام جداگانه ؛ رضا اردلان، مهرداد سلیمانی و مهرداد ایاز به عنوان مدیر پشتیبانی؛مدیر فنی و مدیر هماهنگی سومین جشنواره موج  معرفی شدند.

 ایاز با تاکید بر این نکته که آبروی فرهنگی جزیره، آبروی همه‌ی فعالین فرهنگی کیش است، گفت نگذاریم این مهم، دستخوش تغییرات و اعمال سلیقه‌ها شود.

عباس‌دوست‌قرین، مسعود پاریاب، محمدحسین پورشاه‌مرادی و سامان آریان‌پور  فیلمسازانی بودند که در ادامه‌ی نشست و جهت بررسی مسائل فنی و کیفی جشنواره به گفت‌وگو نشستند.

سومین دوره‌ جشنواره ملی فیلم کوتاه موج کیش، ۱۰ تا ۱۲ اسفند سال جاری در دو بخش “فیلم” و “فیلمنامه‌‌کوتاه” در جزیره‌ کیش برگزار خواهد شد.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=13119