روز گذشته سید صادق موسوی با دریافت حکم خود از حجت الله ایوبی رسما کار خود را در انجمن سینمای جوانان ایران آغاز کرد. آنچه در ادامه می‌آید صرفا بازنشر اخباری است که از سوی خبرنگاران حاضر در مراسم تهیه و در رسانه‌ها منتشر شده است. اهمیت پیگیری اخبار حوزه فیلم کوتاه توسط فیلم‌سازان، اصناف، مدیران و رسانه‌های فعال… فیدان را بر آن می‌دارد تا از این پس با اختصاص بخشی ویژه در بخش اخبار منتشر شده با عنوان «مطالبات فیلم کوتاه» اخباری را که نیاز به پیگیری دارند را در این بخش گردآوری کند. امید است از این پس با نهادینه شدن کنش پیگیری مطالبات و برنامه‌های اعلام شده توسط مدیران این حوزه در سازمان‌های ذی‌ربط گامی موثر در راستای بالندگی فیلم کوتاه برداشته شود.

 

رییس سازمان سینمایی مطرح کرد:

انجمن سینمای جوانان دچار مسایلی شده بود که شایسته آن نبود

رییس سازمان سینمایی در مراسم معارفه مدیرعامل جدید انجمن سینمای جوانان اشاره کرد که این مجموعه دچار مسایلی شده بود که شایسته آن نبود و درنهایت تصمیم به تغییر مدیریت آن گرفته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز دوشنبه هشتم دی ماه مراسم معارفه سیدصادق موسوی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران با حضور حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی و مدیران این سازمان و تعدادی از سینماگران در محل سازمان سینمایی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی گفت: انجمن سینمای جوانان ایران از نظر من یک تجربه موفق در سینمای ایران به شمار می رود و فعالیت های آن چه در داخل و چه خارج از کشور افتخارات بسیاری را برای ما به همراه داشته است. از ابتدای مدیریتم دوست داشتم که این مدرسه بزرگ سینمایی فعالیت خود را به درستی دنبال کند. در ابتدا حبیب ایل بیگی به عنوان مدیرعامل این انجمن فعالیت می‌کرد که بنا به دلایلی این فرد به بخش دیگری از سینما منتقل شد. در ادامه با توجه به سابقه مدیریتی فرید فرخنده کیش و همکاری او با حبیب ایل بیگی، او برای پست مدیرعاملی انجمن سینمای جوانان ایران انتخاب شد. اولین شرط من برای انتخاب فرخنده کیش این بود که وی همکاری لازم برای قرار گرفتن انجمن سینمای جوانان در مسیر انتخاب شده را انجام دهد. در ابتدای فعالیت وی این اتفاق به خوبی رخ داد اما بعد این انجمن از مسیری که برای آن در نظر گرفته شد، فاصله گرفت. هر چند وی به همراه مدیران خود تلاش لازم را انجام داد اما متاسفانه در انجمن سینمای جوانان مسائلی رخ داد که شایسته این انجمن نبود. در حالی که انجمن سینمای جوانان باید محلی برای آرامش باشد و فضای مناسبی را برای فعالیت های هنرمندان ایجاد کند. در نهایت با فرید فرخنده کیش به این نتیجه رسیدیم که باید تغییراتی در این انجمن صورت گیرد.

رییس سازمان سینمایی بیان کرد: جابجایی مدیرعامل انجمن مساله‌ای نبود که یک شبه اتفاق بیفتد و ما طی سه ماه گذشته با فرخنده کیش در این باره جلساتی را برگزار کرده بودیم که البته با نزدیک شدن برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تصمیم گرفته شد تا این تغییرات بعد از برگزاری جشنواره انجام شود. به هر حال همه آداب و ادب جابجایی مدیریت در این انجمن برای حفظ اهداف انجمن بود و ما همچنان قدردان زحمات فرید فرخنده کیش هستیم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید کرد: مدیریت کار فرهنگی بسیار سخت است و در ایران تبدیل به یک کار چند صد مجموعه ای شده است و گاهی برخی از تصمیم ها از اراده همه ما به عنوان مدیران سینما خارج است.

من از موسوی خواسته ام تا زمان را از دست ندهد چرا که ما زمان از دست رفته بسیاری در انجمن سینمای جوانان داریم و بسیار متاسفم که این انجمن به تازگی دچار حاشیه های مختلف شده است.

ایوبی با اشاره به اینکه فرید فرخنده کیش پیش از این خود را اثبات کرده بود، توضیح داد: بعد از بررسی های مختلف و جلسه ای که با هیات امنای انجمن سینمای جوانان ایران داشتیم در نهایت از صادق موسوی خواستم تا این بار را از روی زمین بردارد و به انجمن سینمای جوانان کمک کند. موسوی سال ها به عنوان مدیر در بخش های مختلف هنری حضور داشته است و هر جایی که مدیر بوده است موفقیت، انگیزه و نشاط نیز در آن وجود داشته است. مطمئنم این مجموعه با حضور صادق موسوی روزگار خوبی خواهد داشت چرا که او بسیار مشورت پذیر است و حرف دیگران را می شنود. من از موسوی خواسته ام تا زمان را از دست ندهد چرا که ما زمان از دست رفته بسیاری در انجمن سینمای جوانان داریم و بسیار متاسفم که این انجمن به تازگی دچار حاشیه های مختلف شده است. وضعیت انجمن سینمای جوانان در شرایط فعلی به گونه ای است که نیاز به حمایت بیشتری دارد و ما از صادق موسوی حمایت خواهیم کرد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که دولت آقای روحانی یک دولت فرهنگی است و از سینما حمایت می کند به صحبت های خود در این جلسه پایان داد.

در ادامه سیدصادق موسوی در این جلسه گفت: من اهمیت مسئولیتی را که می پذیرم به خوبی می دانم و آگاه به استراژیک عمل کردن در این مجموعه هستم. این انجمن موفقیت های بسیاری در آموزش های حرفه ای و تولیدات حرفه ای در حوزه عکس و فیلم داشته است و نام ایران توسط فیلم کوتاه و انجمن سینمای جوانان در دنیا بلندآوازه شده است. با توجه به تجربه هایی که طی سال ها فعالیتم در حوزه هنر به دست آورده ام می دانم که مدیریت نیازمند خردجمعی است. این انجمن سرمایه انسانی فراوانی دارد که هر کدام از آنها دیدگاه های مختلفی دارند اما این اختلاف نظر به آن معنا نیست که کسی دلسوز این انجمن نیست بلکه همه سینماگران برای این انجمن و آینده آن دلسوزی می کنند.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در ادامه تاکید کرد: قرار است با توجه به اهمیت خردجمعی با حضور کارشناسان سینمای ایران به یک دیدگاه مناسب برای ادامه فعالیت های این انجمن برسیم، معتقدم اصلاح و بهبود روش ها برای یک سیستم زنده لازم است و ما هم باید چنین کاری را انجام دهیم.

وی در بخش دیگر بیان کرد: درست است که سازمان سینمایی در حال حاضر درگیر برگزاری جشنواره فیلم فجر است اما مطمئنم که بعد از این جشنواره حمایت های لازم از انجمن سینمای جوانان صورت می گیرد. فکر می کنم که ما باید در این انجمن به ماهیت تجربی فیلم کوتاه توجه بیشتری داشته باشیم.

صادق موسوی در پایان با اشاره به اینکه بعد از هشت سال دفاع مقدس که نام ایران را در صدر اخبار رسانه های جهان قرار داده بود، سینما نام ایران را بارها در جهان تکرار کرده است، گفت: رابطه ارگانیک انجمن سینمای جوانان و مدرسه ملی سینما می تواند برکات جدی را برای دانشجویان این دو نهاد به همراه آورد و ما در تلاشیم تا بتوانیم از آنچه که در مدرسه ملی سینما وجود دارد به عنوان بورسیه برای نخبگان انجمن سینمای جوانان استفاده کنیم.

ایوبی: مدیریت فرهنگی در ایران بسیار دشوار است

تهران – ایرنا – رئیس سازمان سینمایی گفت: مدیریت فرهنگی درایران کار بسیار دشواری است و درست مانند یک معادله چند مجهولی غیرقابل حل می‌ ماند.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، حجت الله ایوبی صبح امروز (چهارشنبه ۸ دی‌ماه) در آیین معارفه سیدصادق موسوی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان در سازمان سینمایی، افزود: امیدوارم انجمن سینمای جوان با توجه به توانایی‌های آقای موسوی در جهت اعتلای سینمای کشور حرکت کند.

وی با تقدیر از فعالیت های فرید فرخنده‌کیش مدیر سابق این انجمن، افزود: متاسفانه انجمن سینمای جوانان ایران در این اواخر از اهداف خود دور شده بود و مسیری دیگر را دنبال می‌کرد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا تحولی را در این انجمن صورت دهیم.
رئیس سازمان سینمایی ادامه داد: این جابه‌جایی قرار بود ۳ ماه پیش انجام شود اما به علت برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تصمیم گرفته شد تا کمی به تعویق بیفتد تا اینکه جشنواره فیلم کوتاه به کار خود پایان دهد.

ایوبی گفت: مدیریت فرهنگی در کشور ایران کار بسیار دشواری است و درست مانند یک معادله چند مجهولی غیرقابل حل می‌ماند. انتصاب آقای موسوی به عنوان مدیرعامل جدید انجمن سینمای جوانان ایران پس از بررسی‌های مختلف و جلسات گوناگون صورت گرفت.

وی تاکید کرد: از آقای موسوی می‌خواهم که از تمام استعداد خود استفاده کند تا این انجمن را از زمین بلند کند؛ کما اینکه می‌دانیم او در هر مکانی حضور داشته‌، امید و جوشش بسیاری وجود داشته است.

این مدیر فرهنگی اضافه کرد: انجمن سینمای جوان مدیری خواهد داشت که به حرفهایشان گوش می‌دهد و از نقطه‌ نظراتشان استفاده می‌کند. متاسفانه وقت بسیار اندک است و کار بسیار، که مدیر جدید با سرعت و از همین امروز کار خود را آغاز کند و این انجمن را اعتلا بخشد.

ایوبی تاکید کرد: به عنوان رئیس سازمان سینمایی در همین مکان اعلام می‌کنم که در حمایت‌هایم از انجمن سینمای جوان کوتاهی نخواهم کردم.

بعد از اخبار دفاع مقدس، سینما نام ایران را بلند آوازه کرده است

سیدصادق موسوی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره انجمن سینمای جوانان ایران نیز در این مراسم، اظهار کرد: از اعتمادی که آقای ایوبی به بنده کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم در این مدت اندک از عمر دولت یازدهم بتوانم گام های موثری را در این زمینه بردارم.
وی با تقدیر از زحمات فرید فرخنده‌کیش، افزود: اهمیت جایگاهی که امروز عهده‌دار آن شده‌ام را می دانم و می‌دانم که آموزش حرفه‌ای جایگاه بسیار مهمی دارد.

موسوی ادامه داد: فیلم کوتاه همیشه پرچم ایران را نه تنها در کشور بلکه در سراسر جهان بالا نگه داشته است. من بر خود واجب می دانم از زحمات تمامی کسانی که پیش از ما این افتخارات را برای ما به ارمغان آوردند تشکر کنم.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره انجمن سینمای جوانان ایران گفت: امیدوارم با خرد جمعی و اصلاح سیستم در انجمن سینمای جوان این مسیر را ادامه داده تا در آینده شاهد افتخارات بیشتری باشیم.

وی با اشاره به اینکه بدنه انجمن سینمای جوان شاید محدود باشد اما مخاطبان بسیار انبوهی دارد، افزود: بسیار خوشحال بودم از اینکه آقای ایوبی گفتند که حامی ما خواهند بود. با توکل بر خدا، استفاده از تجربیات هیئت امناء و اصلاحیات لازم،روزهای خوبی برای سینمای جوان پیش‌رو خواهد بود.

موسوی گفت: بعد از اخبار هشت سال دفاع مقدس و شهدا هیچ چیز به اندازه سینما نام ایران را در صدر اخبار جهان بلند نکرده است و این مختص یک دوره خاص زمانی نیست.

در پایان این مراسم حجت الله ایوبی حکم انتصاب سید صادق موسوی را به وی اعطا کرد.

حجت‌الله ایوبی در مراسم معارفه مدیرعامل جدید انجمن سینمای جوانان ایران: همه برای هویت مستقل فیلم کوتاه کمک کنیم

رییس سازمان سینمایی، در مراسم معارفه سیدصادق موسوی، مدیرعامل جدید انجمن سینمای جوانان ایران بر حمایت از هویت مستقل فیلم کوتاه تاکید کرد و حکمفرمایی نشاط و انگیزه را در فضای آن لازم دانست.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مراسم معارفه سید صادق موسوی صبح امروز چهارشنبه هشتم د‌ی‌ماه در ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور حجت‌الله ایوبی؛ رییس سازمان سینمایی، محمد طباطبایی‌نژاد؛ مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، حبیب ایل‌بیگی؛ معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، روح‌الله حسینی؛ مدیرعامل مدرسه ملی سینمای ایران و جمعی از مدیران انجمن سینمای جوانان ایران و سازمان سینمایی برگزار شد.

در این مراسم ایوبی با اشاره به این مطلب که خروجی انجمن سینمای جوانان ایران برای کشور باعث افتخار است، گفت: آرزی ما این است که این مدرسه بزرگ کشور را درست اداره کنیم. خط مشی‌های درستی برای انجمن در دوره آقای ایل‌بیگی مشخص شد اما ضرورت‌هایی که در مدیریت کشور به حوزه‌های مختلف تحمیل می‌شود، موجب شد که آن مسیر ادامه پیدا نکند.

ایوبی ضمن قدردانی صمیمانه از تلاش‌های فرید فرخنده‌کیش، این جابه‌جایی را برای ارتقاء جایگاه انجمن مفید دانست و ادامه داد: این تغییر یک تصمیم فکر شده بود و برای انتخاب مدیرعامل جدید هزار و یک دلیل وجود داشت و مهم‌ترین دلیل این است که در هرجا حضور داشته نشاط، انگیزه و امید در آن محیط حکم‌فرما بوده است. ایوبی مهم‌ترین حسن سیدصادق موسوی را مشورت‌پذیری وی عنوان کرد و افزود: مدیران انجمن، مدیرعاملی خواهند داشت که به حرف‌هایشان گوش خواهد داد و بسیاری از مشکلات انجمن به زودی حل خواهد شد. وی با تاکید بر این مطلب که نباید زمان را از دست داد، اضافه کرد: بنده به دلیل شغلی معلمی که دارم تعلق خاطر خاصی به انجمن سینمای جوانان احساس می‌کنم و آن را فردای سینمای ایران می‌دانم.

رییس سازمان سینمایی با بیان این مطلب که مدیرعامل جدید از امروز باید جلساتی را با مدیران انجمن برگزار کند، ادامه داد باید با جمع کردن تجارب انجمن بهترین اتفاقات را برای آن رقم زد. ایوبی با اشاره به این مطلب که مدیران باید وسواس را کنار بگذارند و اعتماد کنند، گفت: در انجمن باید به دفاتر استانی اعتماد کرد و بودجه تولید را در اختیار استان‌ها قرار داد.

رییس سازمان سینمایی با تاکید بر استفاده از خرد جمعی، اضافه کرد: شوراها و اصناف فیلم کوتاه باید پشت این سینمای بزرگ بایستند و از تجارب آن‌ها برای هرچه بهتر کارکردن استفاده کنند.

ایوبی با اشاره به این مطلب که از هر شخصی که در انجمن سینمای جوانان باشد تمام قد حمایت می‌کند، ادامه داد: در این مقطع زمانی، احساس می‌کنم که انجمن به حمایت بیشتری نیاز دارد. وی با تاکید بر هویت مستقل فیلم کوتاه، افزود: امیدوارم همگی کمک کنند که فیلم کوتاه این هویت مستقل را احساس کند.

سیدصادق موسوی: توجه به اصناف در هر نگاه متمدنی راه‌گشاست

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران؛ توجه به اصناف را  در هر نگاه متمدنانه‌ای راهگشا دانست و گفت: با هر دیدگاه و تشکلی که فیلم کوتاه را قبول داریم باید سر یک میز بنشینیم و در خصوص آن گفتگو کنیم. قطعا نگاه، همدلی و همیاری‌ انجمن فیلم کوتاه می‌تواند در پیشبرد صحیح‌تر اهداف انجمن موثر باشد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مراسم معارفه سیدصادق موسوی؛ مدیرعامل جدید انجمن سینمای جوانان ایران، صبح امروز چهارشنبه هشتم دی‌ماه در ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور حجت‌الله ایوبی؛ رییس سازمان سینمایی، محمد طباطبایی‌نژاد؛ مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، حبیب ایل‌بیگی؛ معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، روح‌الله حسینی؛  مدیرعامل مدرسه ملی سینمای ایران و جمعی از مدیران انجمن سینمای جوانان ایران و سازمان سینمایی برگزار شد.

سیدصادق موسوی درابتدا ضمن تشکر از اعتمادی که رییس سازمان سینمایی به او کرده است، برای فرید فرخنده‌کیش، مدیرعامل سابق انجمن آرزوی موفقیت کرد و گفت: از وی برای همه زحماتی که در طول دوره مدیریتش کشیده است تشکر می‌کنم و امیدوارم در هر امری که می‌پذیرند، بمانند و بدرخشند. وی با تاکید بر این موضوع که از اهمیت مسئولیتی که پذیرفته است، مطلع است، افزود: هدفی که از ابتدای شکل‌گیری انجمن از پیش از انقلاب برای آن تعریف شده است، ریل‌گذاری برای سینمای ایران بوده است.

موسوی ادامه داد: آقای ایوبی از سال‌های دور الگوی آموزشی انجمن را بی‌مثال می‌دانستند و نمی‌دانم در چند کشور دیگر با این مکانیزم آموزشی و تولید می‌توانیم مواجه باشیم و خروجی آن را هم در سینمای حرفه‌ای ببینیم. مدیرعامل جدید انجمن سینمای جوانان ایران، با اشاره به افتخارآفرینی فیلم کوتاه و انجمن افزود: بارها در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی شاهد بوده‌ایم که این حوزه نام ایران را بلندآوازه‌تر کرده و در سال‌های مختلف پرچم این آب و خاک را برافراشته کرده است.

 وی با اشاره به اینکه میراث مهمی را در دست گرفته است، ادامه داد: از آن‌جا که عمر مدیریت مشخص نیست و حتما کوتاه است این فرصت را مغتنم می‌شمارم و از همه کسانی که در انجمن زحمت کشیده‌اند از سال اول تاکنون تشکر می‌کنم و آرزوهای خوب دنیوی و اخروی دارم.

سیدصادق موسوی با اشاره به زمستان ۱۳۷۶ که زمان ورودش به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود، خاطرنشان کرد: من از نوزده سالگی و نیمی از عمرم را در معاونت‌های مختلف این وزارتخانه کار کرده‌ام. امیدوارم همه این تجربیات که منجر به کاهش خطاهای انسانی و مدیریتی شده را در انجمن سینمای جوانان تجمیع کنم. وی با بیان این مطلب که تجربیات گذشته را به کار خواهد گرفت، «خرد جمعی» را بزرگترین تجربه‌ این سال‌هایش عنوان کرد و ادامه داد: از کارشناسان، مدیران و اساتید، سرمایه‌های انسانی فراوانی در انجمن سینمای جوانان وجود دارد، که همگی با هر دیدگاه و اختلاف سلیقه‌ای علاقه‌مند به انجمن هستند. موسوی تصریح کرد: مهمترین موضوع این است که همه علاقه‌مند هستند و هرکس با هر خوانش و دیدگاهی که دارد دلسوز انجمن سینمای جوانان ایران است.

وی اصلی‌ترین کار مدیرعامل را هم‌افزایی دیدگاه‌ها دانست و افزود: با استفاده از خرد جمعی باید به بهترین مسیر برای انجمن دست پیدا کرد و با جمع کردن دیدگاه‌ها می‌توان از این اختلاف‌سلیقه‌ها کاست و قطعا به بهترین مسیر برای انجمن دست پیدا کرد. موسوی افزود: قرار نیست من فیلم‌سازی کنم. قرار است بهترین و زبده‌ترین کارشناسان را به دیدگاه مشترک برسانم و نهایتا این توان فراوان سینمای جوان به شکوفایی استعدادها و روزهای روشن برای سینمای کشور منجر شود. مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، با اشاره به دوره مدیریت آقای ایل‌بیگی اضافه کرد: جلسات کارشناسی فراوانی در آن زمان برگزار و  مشکلات انجمن آسیب‌شناسی شد که راهکارهایی برای برون‌رفت و اصلاح سیستم‎ها شناسایی شود.

سیدصادق موسوی با اشاره به نیاز انجمن به پایش و اصلاح، ادامه داد: تغییر در اصلاح بهبودها و روش‌ها مهمترین کاری است که یک سیستم زنده به آن نیاز دارد و این کار با چشم‌های پایش‌گر کارشناسان و مدیران امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به این مطلب که یکی از ارکان سرمایه اجتماعی مشارکت است، افزود: مشارکت یعنی اعتماد کردن و در انجمن به معنی اعتماد کردن به دفاتر استانی و کارشناسان است و استفاده نکردن از این تجربه‌ها به صرف اینکه مقیم پایتخت نیستند کار اشتباهی است و استفاده از این تجارب به معنی احترام به خرد بشر است که به تبع به‌کارگیری آن، تولیدات هم بهبود پیدا خواهند کرد.

موسوی با ابراز خوشحالی از قول دکترایوبی در این جلسه گفت: شنیدن این حمایت‌ها دلم را قرص می‌کند و مطمئن هستم پس از ایام جشنواره فیلم فجر حمایت‌های جدی از انجمن صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه در اولین فرصت جلسه‌ای با هیات امنا  خواهم داشت و از دیدگاهایشان استفاده خواهم کرد، افزود: توجه به اصناف در همه بخش‌ها و در هر نگاه متمدنانه‌ای مطمئنا راهگشاست. قطعا نگاه، همدلی و همیاری‌ انجمن فیلم کوتاه در پیشبرد صحیح‌تر انجمن می‌تواند موثر باشد.

موسوی تصریح کرد: با هر دیدگاه و تشکلی که فیلم کوتاه را قبول داریم باید سر یک میز بنشینیم و در خصوص آن گفتگو کنیم. مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران با تاکید بر اهمیت نگارش منافع انجمن، گفت: اینگونه  تضارب آرا ایجاد می‌شود و تضاد منافع نیز به طور حتم برکنار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه می‌توانیم به ماهیت تجربی فیلم کوتاه توجه بیشتری کنیم، اضافه کرد: آشنایی من با فیلم کوتاه به زمانی که مدیر کل نمایش خانگی مستند و کوتاه بودم بر می‌گردد و آن زمان برای من بخش تجربی جذاب بود و گونه‌هایی از فیلم کوتاه با ماهیت تجربی شکل می‌گیرد که باید به آن‌ها توجه شود.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران با بیان این مطلب که دپارتمان‌های آموزشی حتما باید به شکل تخصصی ادامه پیدا کنند، افزود: پیوند ارگانیک بین انجمن و مدرسه ملی سینمای ایران برکات فراوانی برای دانش‌آموختگان و نخبگان انجمن سینمای جوان به همراه خواهد داشت. با توجه به به ظرفیت های  موجود در مدرسه ملی سینمای ایران باید راهکاری برای استفاده از این امکانات به شکل بورسیه نخبگان انجمن پیدا کنیم.

موسوی در پایان به بازنگری تولیدات غیر متمرکز اشاره کرد و گفت: با استفاده حداکثری از  نظر مدیران به یک جمع‌بندی کامل می‌رسیم و  این بازنگری را به بهترین شکل انجام خواهیم داد.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=5203