فیدان: به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، «برداشت۴» برنامه تخصصی در حوزه فیلم کوتاه، در ۲۶ قسمت ۳۰ دقیقه از امشب، دوشنبه، ۷ اسفند روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

به گفته الهام عادلی تهیه کننده، این برنامه از بخش‌های مختلفی همچون نمایش فیلم کوتاه، میزگرد، اخبار و آموزش در حوزه فیلم کوتاه تشکیل شده است.

عادلی به توضیح هر کدام از بخش‌ها پرداخت و گفت: هر هفته در بخش نمایش فیلم یک فیلم کوتاه خارجی و ایرانی نمایش داده می‌شود و با حضور منتقد و کارگردان اثر مورد تحلیل قرار می‌گیرد. در بخش اخبار جشنواره، جشنواره‌های مرتبط با فیلم کوتاه برای فیلم‌سازان برای شرکت در آن‌ها معرفی می‌شود.

وی افزود: در بخش «میزگرد» که اجرای آن را هادی علی‌پناه بر عهده دارد به طرح مسائل و مباحث مختلف در حوزه فیلم کوتاه با حضور کارشناسان و فعالان این حوزه پرداخته خواهد شد.

تهیه کننده «برداشت ۴» گفت: در بخش آموزشی این برنامه تلویزیونی روش‌های ساخت فیلم کوتاه همچون فیلم‌نامه‌نویسی، دوبله و فیلم‌سازی برای مخاطبان آموزش داده می‌شود.

عادلی با بیان اینکه اولین قسمت از «برداشت ۴» از دوشنبه ۷ اسفند روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود، بیان کرد: این برنامه در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما در ۲۶ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای تولید شده است و قرار است به صورت هفتگی دوشنبه‌ها ساعت ۲۲ از شبکه چهار پخش شود.

عادلی در پایان به معرفی بخش‌ها و مهمانان اولین قسمت از این برنامه تلویزونی پرداخت و گفت: در اولین قسمت از «برداشت۴» در بخش نمایش فیلم خارجی، فیلم «۸» اثر آسیم واسیچ نمایش داده می شود و با حضور حسین عیدی زاده نقد می‌شود. در قسمت نمایش فیلم ایرانی، عماد خدابخش که کارگردانی برنامه را نیز بر عهده دارد با درناز حاجی‌ها کارگردان فیلم‌های «مارلون» و «مرضیه» گفتگو می‌کند و بخش‌هایی از این دو فیلم به نمایش در می‌آید.

تهیه کننده «برداشت۴» افزود: در بخش میزگرد اولین قسمت از برنامه، هادی علی‌پناه منتقد میزبان کاوه قهرمان و یوسف کارگر می‌شود.

عوامل تولید این برنامه عبارتند از: صدا: حامد حسین زاده، طراح لوگو : آرزو کریمی لیلی، گرافیک متحرک: محمد جاوید، دبیر اجرایی: هادی علی‌پناه، تدوین: محمدعلی حق پرست، کارگردان عماد خدابخش، تهیه کنندگان: الهام عادلی و عماد خدابخش.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=10499