ششمین جلسه فصل چهارم پاتوق فیلم کوتاه، سینما آینده، دوشنبه ۲۲خردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، به نقل روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، چهار فیلم ایرانی و یک فیلم از سوئد در بیست‌وهشتمین جلسه پاتوق فیلم کوتاه، سینما آینده، اکران می‌شود.

آنچه در این برنامه پاتوق خواهیم دید:

فیلم کوتاه «مامان» به کارگردانی مرتضی جذاب، داستان یک مربی آموزشگاه در حال تعلیم رانندگی به شاگرد خود است.

فیلم کوتاه «موقت» به کارگردانی بهزاد آزادی درباره زهرا مادری جوان و تنهاست که با دختربچه‌اش در تهران زندگی می‌کند. او برای گذران زندگی، به پیشنهاد زن همسایه‌اش، با مردی که تا کنون او را ندیده است ازدواج موقت می‌کند.

انیمیشن کوتاه «این‌رو، اون‌رو» به کارگردانی مهدی علی‌بیگی، روایت زندگی نوعی پرنده است که برای بقا، خود را با شرایط زندگی شهری وفق داده است.

در مستند کوتاه «بهتر از زندگی» به کارگردانی ماهان خمامی‌پور، سیروس پورلطیفی بازی‌سازی است که تلاش می‌کند به بازار بازی‌های جهانی راه پیدا کند.

فیلم کوتاه «ترس» به کارگردانی اُلیویه گوپیلون از کشور سوئد، داستان درباره «سارا» است که زمانی توسط یک مرد مورد آزار و اذیت قرار گرفته است و پیامدهای آن هنوز هم بر زندگی او تأثیر می‌گذارد.

پاتوق فیلم کوتاه، دوشنبه‌های هر هفته در سالن شماره ۳ پردیس چارسو برگزار می‌شود. برنامه این دوشنبه ۲۲خردادماه ساعت ۱۹ آغاز خواهد شد.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=7001