جایزه بهترین انیمیشن جشنواره آمریکایی به «بالانس» رسید

فیدان: انیمیشن کوتاه «بالانس» به کارگردانی برزان رستمی جایزه بهترین انیمیشن پنجمین دوره جشنواره فیلم‌های مستقل اسکای لاین آمریکا را دریافت کرد.

این جشنواره از تاریخ ۶ تا ۹ سپتامبر در شهر وینچستر آمریکا برگزار شد.

«آلان» در پانزدهمین جشنواره جهانی فیلم PROVINZIALE آلمان

فیلم کوتاه آلان به کارگردانی مصطفی گندمکار در ادامه حضورهای بین‌المللی خود به پانزدهمین دوره جشنواره جهانی فیلم PROVINZIALE آلمان راه یافت.

فیلم کوتاه «آلان» از میان ۸۴۹ فیلم از ۷۱ کشور جهان انتخاب شده است و در کنار ۳۸ فیلم از ۱۸ کشور دیگر از جمله امریکا، اسپانیا، فرانسه، استرالیا تا چین به رقابت خواهد پرداخت.

پانزدهمین دوره جشنواره جهانی فیلم PROVINZIALE از ۷ تا ۱۴ اکتبر در شهر ابرس والده آلمان برگزار می شود.

پنج حضور بین المللی برای فیلم کوتاه «فروزان»

فیلم کوتاه «فروزان» به کارگردانی میرعباس خسروی نژاد در ادامه حضورهای جشنواره‌ای خود، در یازدهمین دوره جشنواره FICMAI آرژانتین (۱۶ تا ۲۲ مهر)، نهمین جشنواره MikroFAF صربستان (۲۵ تا ۲۷ مهر)، ششمین جشنواره Sunscreen West آمریکا (۱۳ تا ۱۵ مهر)، هشتمین جشنواره Guam (11 مهر تا ۹ آبان)، پنجمین جشنواره Gollut اسپانیا (۲۰ مهر تا ۱۲ آبان) حضور خواهد داشت.

فیلم «بدل» ساخته روناک جعفری در بخش رقابتی جشنواره فیلم «KineNova» در کشور مقدونیه پذیرفته شد

جشنواره بین‌المللی فیلم «کینه نوا» با هدف ارائه فضا و محلی وسیع‌تر برای فیلم‌سازان جدید جهت به نمایش گذاشتن داستان‌های جدید و ارائه یک چشم‌انداز تازه از بشریت و جهان، فیلم‌های بلند و کوتاه داستانی، مستند، انیمیشن و تجربی را به رقابت می‌گذارد.

ششمین دوره این جشنواره ۶ تا ١١ اکتبر برابر برابر با ١۴ تا ١٩ مهرماه در اسکوپیه پایتخت مقدونیه برگزار خواهد شد.

این فیلم ٢۶ دقیقه ای پیش از این در جشنواره بین المللی فیلم مسکو حضور داشت و جزو سه فیلم منتخب هیات داوران شده بود.

سیزده فیلم کوتاه ایرانی در چهارمین دوره جشنواره شیملا هند

فیلم‌های کوتاه «روز موعود» به کارگردانی مدیا کیاست، «بایداق» به کارگردانی محمد هادی اسفندریاری، «یک لحظه به من نگاه کن» به کارگردانی محمد غریبی و رضا سیخلانی، «بالانس» به کارگردانی برزان رستمی، «جذام» به کارگردانی علیمحمد اقبالدار، «در باد می‌وزد» به کارگردانی هژیر اسعدی، «مه» به کارگردانی علی شورورزی و حسین محروقی، «شیمیایی» به کارگردانی اشکان احمد نژاد، «باران آهسته می‌بارد» به کارگردانی سعید نجاتی، «فرش صلح» به کارگردانی زیبا ارژنگ، «فروزان» به کارگردانی میرعباس خسروی، «کوری» به کارگردانی نوید نیک خواه آزاد و «یک هدیه برای روز غم انگیز» به کارگردانی بهزاد خداویسی نمایندگان ایرانی در چهارمین دوره جشنواره شیملا هند خواهند بود.

این جشنواره از ۱۲ تا ۱۴ اکتبر در هند برگزار خواهد شد.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=12646