فیدان: فیلم کوتاه «بچه‌خور» به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی برنده جایزه بزرگ چهل و چهارمین دوره جشنواره فیلم اودنسه دانمارک شد.

این فیلم کوتاه که پیش از این در جشنواره تامپره به نمایش درآمده بود در ادامه حضور بین‌المللی خود در بخش مسابقه بین‌الملل چهل و چهارمین دوره جشنواره اودنسه دانمارک به نمایش درآمد و توانست جایزه بزرگ آن را دریافت کند تا از طرف این جشنواره به آکادمی اسکار معرفی شود.

گفتنی است فیلم کوتاه «مَگرالِن» به کارگردانی و تهیه کنندگی مریم زارعی دیگر نماینده ایران نیز نامزد دریافت جایزه بزرگ جشنواره بود.

فیلم‌های منتخب چهل و چهارمین دوره این جشنواره از بین ۳ هزار و ۲۶۴ اثر ارسالی از سراسر جهان انتخاب شده است که از ۲۵ تا ۳۱ آگوست در شهر اودنسه دانمارک به نمایش در آمدند.

از عوامل اصلی «بچه‌خور» می‌توان به فیلمنامه‌نویس: آبان عسگری و محمد کارت، مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز، تدوینگر: اسماعیل علیزاده، صدابردار: مهدی صالح کرمانی، صداگذار: آرش قاسمی، طراح صحنه و لباس: سعید حسن لو، طراح گریم: عظیم فراین، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: محمد فراهانی، اتالوناژ: فربد جلالی، مدیرتولید: زینب نجفی، مدیرتدارکات: مهدی محمدگنجی، طراح آنونس: روح الله موحدی، طراح پوستر: احسان رضازاده و علی باقری، عکاس: سید پدرام هاشمی، هماهنگی تولید: سالومه سلطان‌زاده‌ هاوستین و  بازیگران: علیرضا حکیمی، علیرضا مهران، فرحانه سبحانی، علی بحری و بهرام ابراهیمی اشاره کرد.

چهل و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم اودنسه (OFF) از ۲۶ آگوست تا ۱ سپتامبر ۲۰۱۹ در شهر اودنسه دانمارک برگزار می‌شود.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=14388