فیلم‌ کوتاه «آرداک» به کارگردانی اسماعیل منصف از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران جایزه بهترین فیلم ششمین دوره جشنواره «فیلم دیجیتال آتن» یونان را کسب کرد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، در مراسم اختتامیه ششمین دوره این جشنواره که پنجشنبه‌شب برگزار شد هیئت‌داوران، جایزه بهترین فیلم این دوره را به «آرداک» ساخته اسماعیل منصف اهدا کردند که نماینده سفارت ایران این جایزه را دریافت نمود.

جشنواره بین‌المللی فیلم دیجیتال آتن که توسط سازمان کویینتا تأسیس شده است، به‌عنوان محفل تلاقی فیلم‌سازان و مخاطبان محسوب می‌شود و در راستای حمایت از سینمای دیجیتال فیلم‌های منتخب را در بخش‌های داستانی بین‌الملل، انیمیشن، مستند کوتاه، مستند بلند، تجربی و ویدئو آرت به نمایش می‌گذارد.

ششمین دوره این جشنواره با برگزاری چندین کارگاه‌های آموزشی و مستر کلاس‌ها از ۲ تا ۸ فوریه برابر با ۱۴ تا ۲۰ بهمن ماه در شهر آتن یونان برگزار شد.

گفتنی است فیلم‌های کوتاه «تو فقط مادر من باش» به کارگردانی رقیه توکلی، «مهمانی» به کارگردانی صبا قاسمی، «شش و پنج دقیقه» به کارگردانی شهره رعایتی و «تنازع» به کارگردانی مسعود حاتمی در این دوره از جشنواره حضور داشتند.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=5631