فیلم کوتاه «روتوش» جایزه هیات داوران سی و پنجمین دوره جشنواره tous courts فرانسه را دریافت کرد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، فیلم کوتاه «روتوش» به کارگردانی کاوه مظاهری در آستانه اعلام فهرست اولیه نامزدهای اسکار کماکان به موفقیت‌های خود در عرصه بین‌المللی ادامه می‌دهد و در تازه‌ترین موفقیت خود جایزه هیات داوران سی و پنجمین دوره جشنواره tous courts فرانسه را دریافت کرد.

جشنواره tous courts که امسال سی و پنجمین دوره آن برگزار شد در کنار جشنواره کلرمون فران مهم‌ترین جشنواره فیلم کوتاه فرانسه به شمار می‌رود و هر ساله آثار مهم فیلم کوتاه در عرصه جهانی را به رقابت می‌گذارد. گفتنی «روتوش» در کنار ۵۰ فیلم کوتاه دیگر از سراسر جهان در این جشنواره حضور داشت.

یکی از جالب‌ترین نکات این جشنواره جوایز آن است. جایزه‌ای که به کاوه مظاهری تعلق گرفته است شامل سه بخش است: اول: ۱۵۰۰ یورو جایزه نقدی، دوم: تجهیزات ارتباطی برای صحنه فیلمبرداری شامل واکی تاکی و میکروفون HF به ارزش ۱۵۰۰ یورو  و سوم: کمک هزینه برای تامین تجهیزات حرکتی ساخت فیلم در بندر مارسی (مانند کرین، دالی، ریل) به ارزش ۹۰۰ یورو است.

سی و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه tous courts از تاریخ ۲۷ نوامبر تا ۲ دسامبر برابر با ۶ تا ۱۱ آذر در فرانسه برگزار شد.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=9446