فیدان: اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه «سایه» عصر ۱۳ تیرماه در سالن سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

برگزیدگان این دوره جشنواره به شرح زیر معرفی شدند:

بهترین فیلم‌نامه اقتباسی

جایزه ویژه هیات داوران به همراه تندیس و دیپلم افتخار به همراه یک دوره آموزشی رایگان در خانه بین‌المللی بامداد تعلق گرفت به مازیار تهرانی برای فیلم‌نامه «بی‌وطن»

تندیس بهترین فیلم‌نامه به اضافه دیپلم افتخار به همراه یک دوره آموزشی رایگان درخانه بین‌المللی بامداد اهدا شد به رعنا جوادی برای فیلم‌نامه «اندوه»

بهترین فیلم‌نامه غیر اقتباسی

دیپلم افتخار به بهزاد پهلوانی برای فیلم‌نامه «کشتارگاه» اهدا شد.

دیپلم افتخار به حبیب ظهیرنیا برای فیلم‌نامه «مرگ اگر مرد بود» اهدا شد.

تندیس بهترین فیلم‌نامه غیر اقتباسی به اضافه دیپلم افتخار و به همراه یک دوره آموزشی رایگان درخانه بین‌المللی بامداد به علی خمسه برای فیلم کوتاه «کلا ومن» اهدا شد.

جایزه ویژه دبیرخانه دوازدهمین جشنواره ملی دانشجویی فیلم سایه در بخش فیلم‌های دفاع مقدس با احترام به یاد و خاطر شهید حسین فهیمی به پوریا پیشوایی برای فیلم کوتاه «تاسوکی» تعلق گرفت.

بهترین پژوهش بصری مستند

تندیس بهترین پژوهش بصری و دیپلم افتخار به همراه یک دوره آموزشی رایگان درخانه بین‌المللی بامداد به امیر نجفی برای فیلم کوتاه «جایی برای خوابیدن» برای پژوهش بصری ملموس از شرایط زندگی دانشجویی اهدا شد.

بهترین کارگردانی مستند

دیپلم افتخار به آرمان قلی پور دشتکی برای مستند کوتاه «استشهادی برای خانعلی» اهدا شد.

تندیس بهترین کارگردانی مستند به همراه دیپلم افتخار و یک دوره آموزش رایگان در خانه بین‌المللی بامداد به مصطفی فخاری نیری برای مستند کوتاه «داستان عروسک‌ها» تعلق گرفت.

بهترین فیلم تجربی

تندیس بهترین فیلم تجربی به اضافه دیپلم افتخار به همراه یک دوره آموزشی رایگان درخانه بین‌المللی بامداد تعلق گرفت به «دیاپازون» به کارگردانی مشترک مینو ایرانپور و کاووس فرزادی

بهترین فیلم دانشجویی دانشگاه سوره

ضمن تقدیر از فیلم خونسردی دیپلم افتخار بهترین فیلم کوتاه به «منسی» به کارگردانی مشترک عرفانه صادق زاده و محمد امین جعفری اهدا شد.

تندیس بهترین فیلم به همراه دیپلم افتخار و یک دوره آموزشی رایگان درخانه بین‌المللی بامداد به فیلم ککوتاه «پنت هاوس» به کارگردانی لیلا اخباری اهدا شد.

بهترین فیلمبرداری

دیپلم افتخار بهترین فیلم برداری تعلق گرفت به آیین ایرانی برای فیلم کوتاه «۱۷ ساعت»

تندیس بهترین فیلمبرداری به همراه دیپلم افتخار و یک دوره آموزشی رایگان درخانه بین‌المللی بامداد اهدا شد به سینا کرمانی زاده برای فیلم کوتاه «مثل بچه آدم».

بهترین تدوین

دیپلم افتخار بهترین تدوین به شاهین سپهری برای فیلم کوتاه «مسکوت» اهدا شد.

تندیس بهترین تدوین به همراه دیپلم افتخار و یک دوره آموزشی رایگان درخانه بین‌المللی بامداد به بهنام عابدی برای فیلم کوتاه «فاش» تعلق گرفت.

بهترین بازیگر زن

ضمن تقدیر از آذین نظری برای بازی در فیلم کوتاه «برف تابستان»، دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن تعلق گرفت به شهره موسوی برای فیلم کوتاه «وحشی».

تندیس بهترین بازیگر زن به همراه دیپلم افتخار و یک دوره آموزشی رایگان درخانه بین‌المللی بامداد به شادی کرم رودی برای فیلم کوتاه «مثل بچه آدم» اهدا شد.

بهترین بازیگر مرد

ضمن تقدیر از عرفان ابراهیمی برای بازی در فیلم کوتاه «تریبون» و همچنین تقدیر از بازیگر نوجوان یزدان کوکبی صبا برای بازی در فیلم کوتاه «مثل بچه آدم»، دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد به علی ثانی فر برای فیلم کوتاه «خودزنی» اهدا شد.

تندیس بهترین بازیگر مرد به همراه دیپلم افتخار و یک دوره آموزشی رایگان درخانه بین‌المللی بامداد به پوریا رحیمی سام برای فیلم کوتاه «چشماتو ببند» تعلق گرفت.

بهترین فیلم‌نامه

دیپلم افتخار بهترین فیلم‌نامه به آرمان خوانساریان برای فیلم کوتاه «سایه فیل» اهدا شد.

تندیس بهترین فیلم‌نامه به همراه دیپلم افتخار و یک دوره آموزشی رایگان درخانه بین‌المللی بامداد به فردین انصاری نژاد برای فیلم کوتاه «وحشی» تعلق گرفت.

بهترین کارگردانی

دیپلم افتخار برای بهترین کارگردانی به آرمان خوانساریان برای فیلم کوتاه «سایه فیل» اهدا شد.

تندیس بهترین کارگردانی به همراه دیپلم افتخار و یک دوره آموزشی رایگان درخانه بین‌المللی بامداد به امین چادگانی برای فیلم کوتاه «برف تابستان» تعلق گرفت.

بهترین فیلم

ضمن تقدیر از فیلم کوتاه «تردمیل» جایزه ویژه هیات داوران و دیپلم افتخار به همراه یک دوره آموزشی رایگان درخانه بین‌المللی بامداد تعلق گرفت به محمد فراهانی برای فیلم کوتاه «از حسکه تا عشق»

تندیس و دیپلم افتخار به همراه یک دوره آموزشی رایگان درخانه بین‌المللی بامداد به آرین وزیر دفتری برای فیلم کوتاه «مثل بچه آدم» اهدا شد.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=11876