مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) تا روز صنعت و معدن تمدید شد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، به نقل از وب‌سایت رسمی جشنواره، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی تا ۳۱ خردادماه بود که تا دهم تیرماه تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره آثار خود را ثبت کنند.

بر اساس این گزارش، سومین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) از هفتم تا نهم مردادماه به دبیری مسعود نجفی، توسط جهاد دانشگاهی و با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه هنر برگزار می‌شود.

فراخوان این جشنواره در هفت بخش رقابتی شامل فیلم‌های داستانی (ویدئویی بلند و کوتاه)، فیلم‌های مستند (کوتاه، نیمه بلند و بلند)، فیلم‌های پویانمایی، آیتم‌های تبلیغاتی (آنونس، تیزر و نماهنگ) و بخش ویژه (فیلم‌های یک‌دقیقه‌ای) منتشر شده است که این آثار باید تولید سال ۹۱ به بعد باشند.

در این دوره برای اولین بار عکس‌های صنعتی نیز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

در بخشی هم با عنوان مسابقه دانشجویی آثار دانشجویان در حال تحصیل در ۶ مورد فوق‌الذکر علاوه بر بخش‌های مرتبط، به‌صورت جداگانه نیز مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت که برای شرکت در این بخش پیوست کپی کارت دانشجویی به همراه فرم ثبت‌نام ضروری است.

فراخوان جشنواره از طریق سایت WWW.JDFEST.IR و همچنین مراجعه حضوری و تلفنی قابل‌پیگیری است.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=418