ده فیلم کوتاه ایرانی در هفت رویداد جهانی در اسپانیا، انگلیس، بلاروس، هند، ایتالیا، پرتوریکو و استرالیا به نمایش در می‌آینده.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، فیلم کوتاه «صدای سارا» در سومین حضور بین‌المللی خود در بخش مسابقه جشنواره فیلم اروپا در تاریخ ۲ فوریه در شهر بارسلون اسپانیا به نمایش در خواهد آمد. «صدای سارا» پیش از این در جشنواره اوتی هند و چفالو ایتالیا پذیرفته شده است.

فیلم‌های کوتاه «مردی که اینجا نبود» به کارگردانی عطا مجابی، «ماهی» به کارگردانی سامان حسین‌پور، «تراک» به کارگردانی رضا گلچین و «مکش شکم» به کارگردانی پوریا مرادی در سومین جشنواره بین‌المللی فیلم بایامون پورتوریکو از ۲۴ تا ۲۸ ژانویه رقابت خواهند کرد.

انیمیشن‌های کوتاه «من تنها نیستم» به کارگردانی امین ملکوتی خواه و «هیچکس» به کارگردانی الهام طرقی در بیست و دومین جشنواره بین‌المللی انیمیشن ANIMAC از تاریخ ۲۲ تا ۲۵ فوریه در اسپانیا به نمایش درخواهد آمد.

فیلم کوتاه «آخر هفته» به کارگردانی وحید بمانی در رویداد ماهانه SUNDAY SHORTS که هر ماه ۸ فیلم کوتاه را برای نمایش در برنامه خود انتخاب می‌کند در شهر لندن به نمایش درخواهد آمد.

فیلم کوتاه «لابیرنت» به کارگردانی شیوا نوری در جشنواره Short Movie Club در بخش غیر رقابتی Unfiltered Cinema از تاریخ ٢٣ تا٢۵ فوریه در شهر مینسک بلاروس به نمایش درخواهد آمد.

فیلم کوتاه «ماهی» به کارگردانی سامان حسین پور به بخش مسابقه بیستمین دوره جشنواره کمدی آنسوی فنس استرالیا راه پیدا کرد و با ۱۴ فیلم دیگر به رقابت خواهد پرداخت. برگزاری این جشنواره از ۲۶ ژانویه تا ۹ مارس به طول می‌انجامد و آثار راه یافته در شهرهای مختلف استرالیا به نمایش درمی‌آید.

فیلم کوتاه «ارباب حلقه‌ها» به کارگردانی رضا بهروزی در جشنواره بین‌المللی فیلم Piggy bank جایپور هند از تاریخ ۲۴ تا ۲۵ فوریه و جشنواره چفالو ایتالیا رقابت خواهد کرد.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=10139