بیست و یکمین جایزه و شصتمین حضور بین‌المللی برای «مانیکور»

فیدان: فیلم کوتاه «مانیکور» به کارگردانی آرمان فیاض در ادامه حضور بین‌المللی خود موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از سومین دوره جشنواره City Blue Awards  اسپانیا شد.

اختتامیه این جشنواره در سیزدهم ماه می در شهر الکانته اسپانیا برگزار شد.

علاوه بر آن «مانیکور» در بخش رقابتی فستیوال های بیست و یکمین دوره ۲۴fps International Film Festival آمریکا و یازدهمین دوره جشنواره Side by Side International Film Festival روسیه حضور خواهد داشت.

فیلم کوتاه «رازی در میان نیست» یک جایزه از جشنواره استعدادهای مستقل آمریکا گرفت

فیلم کوتاه «رازی در میان نیست» به کارگردانی رضا علیپور، در هفتمین جشنواره استعدادهای مستقل آمریکا، برنده جایزه بهترین فیلم اول شد.

این جشنواره با هدف حمایت از سینمای مستقل، هر ماهه در ایالت ایندیانا برگزار می‌شود و برندگان ادوار ماهانه آن در پایان سال، وارد رقابت سالانه می‌شوند.

پیش از این فیلم کوتاه «حیوان» به کارگردانی برادران ارک، در این جشنواره برنده جایزه ویژه هیات داوران برای بهترین فیلم بیکلام شده بود.

دو حضور بین‌المللی فیلم‌نامه کوتاه «سور بز»

فیلم‌نامه کوتاه «سور بز» نوشته سعید زمانیان به ششمین دوره جشنواره Golden Frame در کشور اکراین راه پیدا کرد. این جشنواره به صورت سالانه توسط آکادمی هنر و تلویزیون خارکووف برگزارمی گردد.

همچنین این فیلم‌نامه که در جشنواره ماهیانه romeprisma در ماه مارس جایزه گرفته بود در رقابت سالانه این جشنواره کاندید دریافت جایزه شده است.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=13886