فیدان: این فیلم کوتاه که به زبان انگلیسی ساخته شده، با روایتی سورئال داستان فرشته مرگی را به تصویر می‌کشد که به سراغ یکی از قربانیانش می‌رود ولی این بار روال کار به صورتی که انتظار دارد پیش نمی‌رود.

میدیا کیاست فارغ التحصیل مدرسه ملی سینمای ایران است و تاکنون مستند تجربیِ «عباس کیارستمی» و فیلم‌های کوتاه «دنیای وارونه»، «۴۷» و «مرگ سهراب» را جلوی دوربین برده است. کیاست به طور تخصصی در حوزه هنرهای دیجیتال و جلوه‌های بصری نیز فعالیت دارد و فیلم «مرگ سهراب» از او به طور کامل در استودیو کروماکی و با تکنیک‌های CGI ساخته شده است.

آثار او تا کنون در فستیوال‌های معتبر جهانی از جمله چلاویژن کالیفرنیا، وگرانت بلاروس (همراه با نمایش در موزه تاریخی ملی بلاروس)، آمورال ویژوال رومانی، جشنواره فیلم کودک هند، فیکمای اسپانیا، جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو، و جشنواره‌های فیلم کوتاه تهران و تصویر سال به نمایش درآمده‌اند.

پوستر فیلم کوتاه روز موعود به کارگردانی میدیا کیاست

پوستر فیلم کوتاه روز موعود به کارگردانی میدیا کیاست

گفتنی است نخستین نمایش این فیلم کوتاه در پانزدهمین دوره جشن تصویر سال خواهد بود که هم‌اکنون در حال برگزاری است.

دیگر عوامل فیلم کوتاه «روز موعود» عبارتند از: کارگردان: میدیا کیاست، تهیه‌کننده: شادی کتیرائی، نویسندگان: هانیه سادات‌سرکی، نگار عباسپور، بازیگران: سمیرا حضرتی، امیر محقق، آرام آل‌کنعان، مدیر فیلمبرداری: فاتح شافعی، صدابردار و صداگذار: کیومرث سبحانی، طراح گریم: راحله نعمت‌زاده، اجرای گریم: شیوا شیری‌زاد، طراح صحنه و لباس: شادی کتیرائی، تدوین،اصلاح رنگ و جلوه‌های ویژه: میدیا کیاست، روابط بین الملل: ساناز دولت‌آبادی، عکاس: بشری بدخشان

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=10443