فیدان: کیوان محسنی، سریال بومی «کاشوخین» در ژانر اکشن، تریلر را در لوکیشن های متعدد داخلی و خارجی در ایران و امارات جلوی دوربین برده است.

‎«کاشوخین» یک تریلر/اکشن ایرانی است و در چشم اندازی بومی و اگزوتیک تلاش یک خرده تبهکار شهرستانی را برای گرفتن انتقام خون رفیقانش نشان می دهد. او تک و تنها مسیری طولانی، شامل پنج خان، را طی می کند و پس از تعقیب و گریز، تیراندازی، تصادف و دردسرهای فراوان به نقطه ای برای گرفتن انتقام می رسد.

‎صالح شهبازی و علی گراشی در کنار مرتضی خانجانی، سروش شاکر، والریا سوتک، فاضل فروتن، علی اکبر طاهریان، مجید راستی، علی کمیلی و… در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

‎«کاشوخین» یک ترکیب دو اسمی به زبان محلی گراشی و به معنای درگیری بین دو نفراست که احیانا به کشتن و خونریزی منجر می شود. کیوان محسنی که اصالتا اهل گراش است این نام را با هدف تناسب محتوایی و محلی بین عناصر فیلمنامه انتخاب کرده است.

‎این سریال در لوکیشن های متعدد داخلی و خارجی از جمله گراش، لار، کوره، خور، دبی (اسپرینگ، خیابان شیخ زاید، الراس، الورقا چهار، سافاری الورقا، سافاری الورسان) شارجه (دانشگاه امریکایی شارجه)، بیدشهر، کرمستج، بندر کنگ و… فیلمبرداری شده و مراحل تولید آن همچنان ادامه دارد.

‎قرار است این سریال از ابتدای نوروز در ۱۱ اپیزود  و به صورت هفتگی و در قالب سریال اینترنتی منتشر شود. همچنین شرکت کریتیو زون (creative zone) وظیفه آماده سازی مراحل تولید در کشور امارات را بر عهده داشته است.

دیگر عوامل این سریال عبارتند از: تهیه کنندگان: پویان صدقی و محمد تیموری، کارگردان: کیوان محسنی، نویسنده: عطا مجابی، گروه نویسندگان: امید وحیدی، تارا رصافی، فرزانه قائمی زاده، با تشکر از : متین ایزدی، مدیر فیلمبرداری: احسان فرنام، صدابردار: ساسان کاوه، موسیقی: بامداد افشار، تدوین: عماد خدابخش، دستیار تدوین: علیرضا یاوری، صداگذاری و طراحی صدا: رامین ابوالصدق، تصحیح رنگ و جلوه های ویژه: علیرضا قادری، تهیه کننده اجرایی کشور امارات متحده عربی: سعید روانبخش، عکاس: عدنان دلخسته، دستیار تهیه: جواد رادمرد، طراحی لوگو: آرمین گلچوبیان، گریم کشور امارات متحده عربی: مهناز قتالی

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=13478