هفتمین جلسه از فصل پنجم پاتوق فیلم‌کوتاه، سینما آینده و سی ‌و‌ ششمین جلسه این محفل دوستانه، دوشنبه ۲۳مردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، هفتمین جلسه از فصل پنجم پاتوق فیلم‌کوتاه با اکران سه فیلم کوتاه ایرانی و یک فیلم کوتاه از کشور نیوزلند برگزار می‌شود.

این هفته در پاتوق:

مرد میان‌سالی که نگهبان یک غسال‌خانه در یکی از شهرهای غربی ایران است یکی از طبقات نگهداری از مرده‌ها را تبدیل به یخچال خصوصی خود کرده است. این روایت مستند کوتاه «شهر خاموش» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی هوشنگ میرزایی است.

در فیلم کوتاه تجربی «پاندورا» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید نجاتی، فرافکنی خیال‌پردازانه به سمت اُبژه متعالی میل می‌کند…

یک نقاش کوشا پیشنهاد کاری را دریافت می‌کند که شهرت او را تضمین می‌کند اما ممکن است به قیمت روحش تمام شود…؛ این داستان فیلم کوتاه داستانی «مرمت» ساخته تیم سیکلاری، محصول کشور نیوزلند است.

«حذف اضطراری» اثر پیمان نعیمی و فهیمه آقاحسنی، داستانی کوتاهی است درباره شیرین که از رشته نقاشی فارغ‌التحصیل شده و باید تا فردا خوابگاه را تحویل دهد و به شهرش برگردد. او نمی‌تواند چون…

گفتنی ‎‌است فصل پنجم پاتوق فیلم کوتاه با ۱۲ هفته طولانی‌ترین فصل این رویداد هنری تا کنون به‌شمار می‌آید؛ همچنین نمایش آثار شاخص و مطرح سال‌های گذشته از کارگردانان به‌نام عرصه فیلم کوتاه در ایران، با رویکرد مرور و نگاهی دوباره به این فیلم‌های کوتاه، از دیگر ویژگی‌های این فصل از پاتوق است.

پاتوق فیلم کوتاه، محفلی برای هنرمندان و دوست‌داران این عرصه هنری، دوشنبه‌های هر هفته ساعت ۱۸در سالن شماره ۳ پردیس چارسو برگزار می‌شود.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=7951