کانون انیمیشن دانشگاه تهران به مناسبت روز جهانی انیمیشن «هفته انیمیشن دانشگاه تهران» را برگزار می شکند

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، کانون انیمیشن دانشگاه تهران درنظر دارد به مناسبت روز جهانی انیمیشن، «هفته انیمیشن دانشگاه تهران» را با هدف تشویق علاقه مندان این حوزه به تجربه ی تولید انیمیشن و فراهم کردن فضای کار گروهی برای اهالی این رشته برگزار کند.

از تمامی علاقه مندان به حوزه انیمیشن در دو سطح مبتدی و کارآموخته دعوت می شود جهت شرکت در این رویداد از طریق وبسایت ایوند اقدام به ثبت نام نمایند.

لینک ثبت نام (کلیک کنید)

 

مقررات ثبت نام

• شرکت در این رویداد کاملا رایگان است.

• ثبت نام کنندگان هر بخش، لازم است نمونه کارهای خود را در زمینه‌های مرتبط با انیمیشن (نگارش فیلم‌نامه و داستان، طراحی شخصیت و فضا، استوری برد، متحرک سازی و…) هنگام ثبت نام ارسال نمایند.

• ثبت نام به منزله دعوت قطعی برای شرکت در رویداد نبوده و پس از بررسی و تایید نمونه آثار ارسال شده، ایمیل یا پیامک دعوت از شرکت کنندگان به ایشان ارسال خواهد شد.

 

شرایط کارگاه

– این کارگاه در قالب دو سطح مبتدی و کارآموخته برگزار می‌شود و گنجایش هر بخش ۳۰ نفر است که در قالب شش گروه پنج نفره تقسیم خواهند شد.

– مدت کارگاه پنج روز است و شرکت کنندگان ملزم به حضور در محل کارگاه حداقل به مدت ۳ روز هستند.

– عدم حضور در تمامی روزهای کارگاه منوط به هماهنگی با اعضای تیم و در صورت نیاز انجام مسولیت تعیین شده و ارسال آن به تیم است.

– در تمامی روزهای کارگاه لازم است حداقل یک نفر به عنوان نماینده تیم در محل کارگاه حضور داشته باشد.

– به همراه داشتن و تهیه وسایل و لوازم مورد نیاز با توجه به تکنیک انتخاب شده توسط هر تیم بر عهده اعضای تیم بوده و کانون انیمیشن دانشگاه تهران هیچ گونه مسولیتی در قبال تهیه و نگهداری لوازم و وسایل تیم‌ها ندارد.

– تکنیک تولید اثر آزاد بوده و هر گروه با توجه به توانایی‌ها و زمینه اعضا، مختار به انتخاب تکنیک است.

– شایان ذکر است استفاده از آثار تولیدی تحت عنوان فعالیت‌های کانون انیمیشن دانشگاه تهران و با ذکر نام اعضای تیم برای این کانون محفوظ است.

-لازم به ذکر است به منظور شرکت در این کارگاه داشتن تجربه ساخت انیمیشن الزامی نیست و شرکت کنندگان می‌توانند در صورت داشتن هر یک از مهارت‌های مورد نیاز برای تولید انیمیشن (مانند طراحی شخصیت، متحرک سازی، طراحی استوری برد، فیلم‌نامه و…) در گروه‌ها همکاری کنند.

– در روزهای برگزاری کارگاه، مربیانی جهت رفع اشکالات احتمالی و راهنمایی شرکت کنندگان حضور خواهند داشت.

– مدت زمان خروجی نهایی هر یک از گروه‌ها آزاد است.

– لازم به ذکر است به تمامی شرکت کنندگانی که در پایان کارگاه خروجی نهایی تحویل نمایند، گواهی رسمی اعطا می‌گردد.

– در پایان کارگاه، از هر سطح یک گروه به عنوان برگزیده انتخاب شده و از ایشان تقدیر به عمل خواهد آمد.

– تصمیم گیری در خصوص موارد پیش بینی نشده بر عهده برگزار کننده است.

– برگزارکننده: کانون انیمیشن دانشگاه تهران

– محل برگزاری: دانشگاه تهران، پردیس هنرهای زیبا، نگارخانه تهران

– تاریخ برگزاری: ۶- ۱۰ آبان ۹۶

جهت کسب اطلاعات بیشتر با رایانامه ut.kanoon.animation@gmail.com تماس حاصل فرمایید.

 

توضیحات کلی پیرامون شرایط شرکت در کارگاه:

شرکت کنندگان این کارگاه به دو دسته تقسیم می‌گردند. هر یک از ثبت نام کنندگان بر اساس این توضیحات و بنا به تشخیص خود، لازم است در یکی از این دو گروه ثبت نام فرمایند.

 

گروه مبتدی:

این گروه، شامل افرادی است که تجربه تولید انیمیشن ندارند یا تجربه‌ای محدود در این زمینه دارند. عمده پیش نیاز شرکت کنندگان در این گروه، مهارت اولیه در زمینه‌های مرتبط با انیمیشن (مثل متحرک سازی یا طراحی شخصیت) است. این گروه برای اولین بار در این کارگاه روند رسمی تولید انیمیشن را طی خواهند نمود.

 

گروه کارآموخته:

این دسته در بر گیرنده افرادی است که تجربه پیشین در زمینه تولید انیمیشن داشته و با این روند آشنایی کامل دارند. این گروه در زمینه تولید انیمیشن حرفه‌ای نبوده اما در زمینه‌های مرتبط با انیمیشن توانایی بالایی دارند. به عبارت دیگر، این گروه شامل افرادی است که در حال کسب تجربه و مهارت برای ورود جدی به بازار کار هستند.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=8986