بر این باوریم که آنچه فیدان در آن ریشه دارد تنها دغدغه‌ای صرف برای فعالیت رسانه‌ای یا حتی گسترش ادبیات نقد و نقادی در حوزه فیلم کوتاه نیست؛ بلکه بسیار بیشتر از آن فیدان مدعی یک سلیقه و یک نظرگاه تازه و بسیار جدی ست که همه ابعاد فیلم کوتاه را در بر می‌گیرد و وقتی از همه ابعاد سخن می‌گوییم منظور ابتدایی‌ترین نقطه شکل‌گیری یک فیلم، یعنی مراحل اولیه نگارش فیلم‌نامه تا آخرین بخش آن، یعنی عرضه صحیح و تخصصی فیلم‌ها در جشنواره‌ها ست.

با چنین دورنمایی، فیدان قصد دارد با توجه به دامنه گسترده ارتباطات خود در حوزه فیلم کوتاه، عرصه ارائه خدماتش را علاوه بر حوزه رسانه و عرضه بین‌المللی فیلم، در مرحله پیش تولید و همچنین آماده‌سازی مواد تبلیغاتی فیلم‌ها گسترش دهد. حالا ما پیشنهاد می‌دهیم از مرحله نگارش فیلم‌نامه، پروسه پیش‌تولید و انتخاب بازیگر و عوامل حرفه‌ای فیلم کوتاه و در نهایت آماده‌سازی مواد تبلیغاتی فیلم‌ها، شامل مواردی چون طراحی پوستر، تیزر، پرسکیت و وب‌سایت برای فیلم‌ها، به فیدان مراجعه کرده و مطمئن باشید علاوه بر ارائه مشاوره و خدماتی حرفه‌ای و هم عرض با بودجه تولیدات فیلم کوتاه، سلیقه‌ای را در کنار خود خواهید داشت که در تلاش است هویت مستقل و توانمند فیلم کوتاه را در همه ابعاد آن گسترش دهد.

ما بر این باوریم که وسواس و تخصص در مراحل اولیه شکل‌گیری فیلم‌ها و البته کیفیت ارائه، نقشی حیاتی در دیده شدن توانمندی فیلم‌سازان جوان کشورمان در عرصه ملی و بین‌المللی دارد و تلاش خواهیم کرد کیفیت و سلیقه‌ای را که مدعی آن هستیم با رویکردی حمایتی در اختیار فیلم‌سازان جوان کشورمان قرار دهیم.

بنابراین «فیدان» با محوریت قرار دادن چهار بخش، امیدوار است در بهبود کیفیت فیلم‌های کوتاه ایران سهیم باشد:

مشاوره فیلم‌نامه: بر این اساس شما می‌توانید با ارسال فیلم‌نامه‌های خود و نهایی شدن همکاری، خدماتی چون ویرایش داستان و دیالوگ‌ها و بازنویسی فیلم‌نامه را از ما دریافت کنید.

انتخاب بازیگر و عوامل فیلم: شما می‌توانید برای بهره‌گیری از بانک اطلاعاتی بزرگ بازیگران سینما، تئاتر و فیلم کوتاه، جهت انتخاب بازیگر و نیز برقراری ارتباط با عوامل حرفه‌ای فیلم کوتاه به فیدان مراجعه کنید.

تبلیغات رسانه‌ای: در این بخش شما می‌توانید طراحی پوستر، پرسکیت یا کاتالوگ فیلم، آماده کردن زیرنویس به زبان‌های مختلف، وب‌سایت و همچنین ساخت تیزر تولیدات خود را به فیدان بسپارید.

پخش بین‌الملل: در این بخش نیز شما می‌توانید برای عرضه بین‌المللی فیلم‌های کوتاه خود، با «فیدان فیلم» در ارتباط باشید.

برای ثبت درخواست خود می‌توانید «اینجا» کلیک کنید.

 

برای آگاهی از جزئیات خدمات فیدان و اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما تماس بگیرید.

تلگرام: fidan_contact@                         ایمیل: info@fidanfilm.ir

 

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=7246