اعضای هیات انتخاب دومین جشنواره بین‌المللی فیلم بی‌کلام گلوب معرفی شدند.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، محمد حدادی، سارا طبیب زاده، امین دهقان، جیانلوکا بالا، داریو جوریلی و علیرضا قاسمی از بین ۲۹۰۰ فیلم کوتاه بی‌کلام متقاضی حضور در این جشنواره ۸۰ فیلم کوتاه را برای حضور در بخش مسابقه دومین جشنواره بین‌المللی فیلم بی‌کلام گلوب انتخاب خواهند کرد.

گفتنی است ۲۹۰۰ فیلم کوتاه بی‌کلام متقاضی حضور در این جشنواره شده‌اند که ۱۲۰۰ فیلم کوتاه داستانی، ۱۰۰۰ فیلم کوتاه تجربی، ۵۰۰ انیمیشن کوتاه و ۲۰۰ مستند کوتاه در مجموع این آمار را تشکیل می‌دهند.

دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم بی‌کلام گلوب در تاریخ ۱۴ تا ۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۶ به مدت ۳ روز به میزبانی دانشگاه ایالتی میشیگان و با حمایت انجمن ایرانی‌های دانشگاه میشیگان و انجمن فعالیت‌های دانشگاهی بر گزار خواهد شد.

محمد حدادی

محمدحدادی فارغ التحصیل کارشناسی سینما (گرایش فیلمبرداری) از دانشکده سینما – تئاتر دانشگاه هنر تهران است. وی جوایز متعددی کسب کرده است که از جمله ی آنها تندیس بهترین فیلمبرداری از جشنواره ی کرونوگراف، جشنواره ی سینما-حقیقت و همچنین جشنواره ی فیلم کوتاه تهران است.

او همچنین نامزد بهترین فیلمبرداری در جشنواره فجر ۹۴ نیز شد.

محمد حدادی در دوره ی پیش نیز عضو هیئت گزینش جشنواره ی فیلم بی کلام  و همچنین جشنواره ی فیلم دانشجویی نهال ۱۱ بود.

سارا طبیب زاده

سارا طبیب زاده در زمینه ی تصویر سازی و انیمیشن فعالیت می کند. وی لیسانس گرافیک خود را از دانشگاه تهران و سپس فوق لیسانس انیمیشن خود را از دانشگاه تربیت مدرس دریافت کرد. او عضو رسمی انجمن تصویرگران ایران و آسیا است و تاکنون چندین نمایشگاه تصویرگری و کاریکاتور موفق برگزار کرده است. آثار وی در جشنواره های داخلی و خارجی جوایز بسیاری کسب کرده اند.

امین دهقان

امین دهقان هنرمند کتاب های کمیک، نویسنده و فیلمساز است. او تاکنون در تبلیغات، برنامه های تلویزیونی، فیلم های کوتاه و بازی های ویدیویی بسیاری به عنوان فیلمبردار، طراح محتوا، استوری برد و توسعه دهنده ی بصری کار کرده است.

وی هم اکنون در حال همکاری با منیژه محامدی در نمایش جدیدش است.

جیانلوکا بالا

جیانلوکا بالا (متولد ۱۶ جولای ۱۹۸۵) یک فیلمساز و محقق علمی ایتالیایی است. بعد از دریافت مدرک کارشناسی ارشد در مهندسی معماری و تجربه ای در یک تئاتر به عنوان دستیار کارگردان و بازیگر، جیانلوکا به یورک عظیمت کرد تا به تحصیل در مقطع دکترا در دانشکده تئاتر، فیلم و تلویزیون دانشگاه یورک بپردازد. در آنجا وی به تحقیق در زمینه تاثیرات جلوه های بصری در کارگردانی فیلم پرداخت. در نوامبر ۲۰۱۳ او شرکت فیلمسازی "Whip Ma Whop Ma Film" را تاسیس کرد، و همچنین فیلم های کوتاه بی کلام "نومری" (۲۰۱۳) و "پذیرش" (۲۰۱۴) را کارگردانی و تهیه کرد که در بسیاری از جشنواره های بین المللی به نمایش در آمد.

داریو جوریلی

بعد از دریافت مدرک کارشناسی ارشد در هنر و رسانه، او در رشته کارگردانی از مدرسه ملی فیلم ایتالیا در رشته کارگردانی فارق التحصیل شد.

داریو به ساخت آگهی های بازرگانی، ویدیوهای آموزشی، کنسرت ها، مراسم زنده، مستند و فیلم های کوتاهی پرداخت که در جشنواره های مختلف بین المللی به نمایش در آمدند.

او به عنوان کارگردان، ویدیوگراف ساز، تصویربردار، نویسنده، عکاس، تدوین گر و آهنگساز فیلم در پروژه های بسیاری فعالیت داشته است.

با دریافت بورس تحصیلی ای از موسسه مبادلات آکادمیک آلمان، داریو به برلین نقل مکان کرد تا به ساخت فیلم جدید خود، Universität der Künste (دانشگاه فنون) بپردازد.

علیرضا قاسمی

علیرضا قاسمی متولد ۱۳۶۹ فارغ التحصیل کارشناسی سینما ( گرایش کارگردانی) و دانشجوی کارشناسی ارشد مطالعات سینمایی دانشکده ی سینما-تئاتر دانشگاه هنر است. قاسمی به عنوان نویسنده و کارگردان در پروژه های مختلفی فعالیت داشته است و در سال ۱۳۹۴ جشنواره ی بین المللی فیلم بی کلام گلوب را تاسیس کرده است.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=5496