فیدان: نخستین حضور بین‌المللی فیلم کوتاه «خاکستر» به نویسندگی و کارگردانی آریان گلصورت، در جشنواره فرایبورگ خواهد بود. این جشنواره یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین جشنواره‌های کشور سوئیس است و در هر دوره، فیلم‌های کوتاه و بلندی را از سراسر دنیا به نمایش می‌گذارد.

«خاکستر» در بخش اصلی مسابقه فیلم‌های کوتاه حضور دارد و برای دریافت جایزه بزرگ این جشنواره به ارزش ۷۵۰۰ فرانک سوئیس، با فیلم‌های دیگر رقابت خواهد کرد. سی و سومین دوره جشنواره بین‌المللی فرایبورگ از تاریخ ۱۵ تا ۲۳ مارس ۲۰۱۹ برگزار خواهد شد.

«خاکستر» که پس از «میانبر»، دومین تجربه کارگردانی آریان گلصورت به حساب می‌آید، داستان زوجی را به تصویر می‌کشد که در جاده‌ای کوهستانی به دنبال محل مناسبی می‌گردند تا جسدی که در صندوق ماشین‌شان است را بسوزانند. این فیلم کوتاه پس از فرایبورگ در جشنوار‌ه‌های ترنتون نیوجرسی آمریکا و دایورژنز کرواسی نیز به نمایش در خواهد آمد.

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: آریان گلصورت، بازیگران: علیرضا ثانی‌فر، مهدیه نساج، سیاوش چراغی‌پور، مدیر فیلم‌برداری: پویا امین‌ پوری، تدوین: پویان شعله‌ور، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مصطفی سالم، صدابردار: حامد حسین‌زاده، طراحی و ترکیب صدا: محمد حسین ابراهیمی، عکاس: محسن شرف‌الدین، فیلم پشت صحنه: احسان دبیروزیری، طراح گریم: سپیده سلیمانی، منشی صحنه: الیکا حسینی، تهیه‌کننده اجرایی: پویا امین‌پوری، مدیر تولید: سعید فرجی، طراح پوستر: پریناز مقدم‌پور، ساخت تیزر: علی ملاصالحی، تهیه‌کننده: آریان گلصورت.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=13361