نخستین برنامه پاتوق فیلم کوتاه «سینما آینده» با نمایش پنج فیلم کوتاه، ۵ خردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نخستین برنامه پاتوق فیلم کوتاه «سینما آینده» که توسط انجمن سینمای جوانان ایران و با همکاری موزه فرش ایران راه‌اندازی شده با نمایش فیلم‌های کوتاه «قمارباز» به کارگردانی کریم لک زاده از تولیدات انجمن سینمای جوانان شیراز و برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه ششمین جشن مستقل فیلم کوتاه خانه سینما، فیلم کوتاه «دیدن» به کارگردانی سهیل امیر شریفی از تولیدات انجمن سینمای جوانان تهران و برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر، انیمیشن کوتاه «شهر من سردشت» به کارگردانی زیبا ارژنگ از تولیدات انجمن سینمای جوانان تهران و فیلم کوتاه «کارگران جاده» به کارگردانی جوهو کاوسمانن محصول کشور فنلاند برگزار می‌شود.

همچنین در این رویداد از فیلم کوتاه «پل» به کارگردانی رضا جمالی از تولیدات انجمن سینمای جوانان اردبیل رونمایی خواهد شد. این فیلم کوتاه تازه‌ترین ساخته این فیلم‌ساز باسابقه اردبیلی است که داستان یک روحانی را روایت می‌کند که برای سفر به روستای محل خدمتش با مشکلاتی در مسیر روبه‌رو می‌شود.

پاتوق فیلم کوتاه «سینما آینده» باهدف شکل دادن به جمعی صمیمانه و تخصصی در بین فیلم‌سازان فیلم کوتاه توسط انجمن سینمای جوانان ایران و با همکاری موزه فرش ایران راه‌اندازی شده و تلاش خواهد کرد در برنامه‌های خود علاوه بر نمایش فیلم‌های کوتاه متنوع محلی مناسب برای بحث و گفتگو پیرامون فیلم‌های کوتاه و مسائل این حوزه در بین فیلم‌سازان به وجود آورد.

نخستین برنامه این پاتوق روز چهارشنبه ۵ خردادماه در محل موزه فرش ایران واقع در تقاطع خیابان فاطمی و کارگر از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است حضور برای تمام علاقه‌مندان آزاد و رایگان خواهد بود.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=3280