همکاری فیلم فکوس با جشنواره اینترفیلم برلین درانجمن فرهنگى اتریش و با حمایت سفارت آلمان در ایران

فیدان: فیلم فکوس که در ماه‌های گذشته چندین دوره آموزشی براى فیلم کوتاه و بلند در انجمن فرهنگى اتریش برگزار کرده است در تازه‌ترین دوره خود با همکاری جشنواره اینترفیلم برلین دوره ارتقاء و پیچ فیلم‌نامه و همچنین تشکیل پرونده جهت ارایه براى پیچ فیلمنامه کوتاه برگزار می‌کند.

در این دوره که از اواسط اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد متقاضیان با ارائه طرح و فیلم‌نامه، لینک نمونه کارهاى ساخته شده قبلى و نیز رزومه حرفه‌ای‌شان به جلسه مصاحبه حضورى دعوت خواهند گردید و در صورت قبولى تعدادى از مصاحبه شوندگان در یک دوره آموزشى به مدت چهار جلسه گروهى و با تدریس افسون نژاد و عطا مهراد شرکت خواهند کرد همچنین به تشخیص مدرسین براى بعضی شرکت کنندگان جلسه انفرادى نیز اختصاص خواهد گرفت . در پایان با داورى مجید برزگر ، افسون نژاد و عطا مهراد پنج فیلمنامه براى داورى نهایى به Script Pitch اینتر فیلم معرفى خواهد گردید.

در نهایت یک طرح به صورت قطعی توسط اینترفیلم انتخاب و در دوره آتی جشنواره با سایر آثار راه یافته به جشنواره جهت کسب جایزه حمایت تولید این جشنواره رقابت خواهد کرد.

جشنواره اینترفیلم با بیش از ۴۰ سال سابقه یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های فیلم کوتاه در جهان به شمار می‌رود که از جمله جشنواره‌های مورد تایید آکادمی اسکار نیز هست. بخش مسابقه Script pitch یکی از بخش‌های رقابتی این جشنواره است.

مهلت ارسال اطلاعات تا تاریخ اول اردیبهشت ماه خواهد بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر و ارسال مدارک می‎توانید با آدرس ایمیل info@filmfocus.ir و شماره تلفن ٠٩١٢٨٧٢٧٢٨٣ تماس حاصل فرمایید.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=13573