برنامه «فیلم کوتاه» در قسمت ویژه جشنواره فیلم فجر گفتگوهایی با فرید فرخنده کیش، علیرضا شجاع نوری، داریوش غذبانی، مسعود امینی تیرانی، مهرداد اسکویی، مجید توکلی و محمدرضا مقدسیان را روی آنتن می‌فرستد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، برنامه تلویزیونی «فیلم کوتاه» با طراحی و تهیه‌کنندگی عماد خدابخش و کارگردانی رضا مهران فر این هفته گزارشی از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را برای پخش آماده کرده است.

در این قسمت که با اجرای سینا گنجوی همراه است، با فرید فرخنده کیش مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، علیرضا شجاع نوری از اعضای هیات انتخاب سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر درباره فیلم‌های بخش نگاه نو گفتگو می‌شود.

همچنین داریوش غذبانی کارگردان فیلم «خماری»، مسعود امینی تیرانی کارگردان و فیلم‌بردار و از اعضای انجمن فیلم کوتاه، مهرداد اسکویی کارگردان مستند «رویاهای دم‌صبح» و مجید توکلی کارگردان فیلم «متولد ۶۵» بخش نگاه نو از دیگر هنرمندانی هستند که در این قسمت «فیلم کوتاه» با آن‌ها گفتگو می‌شود.

ویژه‌برنامه جشنواره فیلم فجر شبکه مستند قسمت‌هایی از فیلم‌های «ابد و یک روز» ساخته سعید روستایی، «برادرم خسرو» ساخته احسان بیگلری، «ایستاده در غبار» ساخته محمدحسین مهدویان و «گیتا» ساخته مسعود مددی بخش نگاه نو را روانه آنتن می‌کند.

گپ و گفت با فرید فرخنده کیش مدیرعامل انجمن سینمای جوان و مصاحبه با محمدرضا مقدسیان منتقد سینما درباره فیلم‌های بخش نگاه نو از دیگر بخش‌های «فیلم کوتاه» است.

بخش آموزشی این برنامه با حضور محمد ارژنگ و بهمن دادفر مثل هفته گذشته به دکوپاژ می‌پردازد و بخش خبر نیز در محل کاخ رسانه‌های جشنواره فیلم فجر ضبط شده است.

دوازدهمین قسمت از برنامه «فیلم کوتاه» سه‌شنبه ۲۰ بهمن ساعت ۲۲ به مدت ۶۰ دقیقه از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود و بازپخش آن چهارشنبه ۲۱ بهمن ساعت ۹:۳۰ و جمعه ۲۳ بهمن ساعت ۲۰ خواهد بود

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=2420