چهار حضور و یک جایزه برای فیلم کوتاه «ارتکاس»

فیدان: فیلم کوتاه «ارتکاس» به کارگردانی نگین همایون پور جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی ماه جولای MCIFA استرالیا را به دست آورد. همچنین این فیلم کوتاه پیش از این در جشنوارهdefyfilmfestival ، hongkong film art، WIFTA Short Film Showcase، FROME-Retumees حضور داشته است.

 

نوزده فیلم کوتاه از سیزده فیلمساز ایرانی در نخستین دوره جشنوره Indie Best آمریکا

«ماهی» و «برگهای پاییزی» به کارگردانی سامان حسین پور، «چند گره دورتر» و «شلنگ» به کارگردانی منصور فروزش، «بدهی» و «عاشق» به کارگردانی محمود شولی زاده، «تریبنون» به کارگردانی رضا نجاتی، «مهمانی» به کارگردانی صبا قاسمی، «سکوت عمیق» به کارگردانی علی جعفر آبادی در بخش داستانی، «باد سرد میوزد» و «شصت و یکم» به کارگردانی مصطفی صالحی نژاد در بخش مستند، «فرش صلح» به کارگردانی زیبا ارژنگ، «هیچکس» به کارگردانی الهام طرقی، «خانه» به کارگردانی فرخنده طرابی، «چشم انداز خالی»، «بینالملل» و «عروسک چینی بابا» به کارگردانی علی زارع قنات نوعی، «تعادل» به کارگردانی برزان رستمی در بخش مسابقه انیمیشن، «قانون پنجم نیتون» به کارگردانی مهرشاد خردمندی در بخش مسابقه تجربی این جشنواره رقابت خواهند کرد.

این جشنواره در تاریخ ۲۹ آگوست در شهر سانتامونیکای آمریکا برگزار خواهد شد.

 

فیلم کوتاه «شکارچی نهنگ» و «کافه مسموم» در جشنواره A Rebel Minded آمریکا

فیلم کوتاه «شکارچی نهنگ» به کارگردانی آرمین ایثاریان بعد از حضور در جشنواره تالین استونی، دومین حضور بینالمللی خود را در چهارنین دوره جشنواره A Rebel Minded آمریکا تجربه خواهد کرد. فیلم کوتاه «کافه مسموم» به کارگردانی علی خاکباز نیز دیگر نماینده ایران در این رویداد خواهد بود.

 

جشنواره Independent Shorts آمریکا از چهار فیلم کوتاه ایرانی تقدیر کرد

فیلمهای کوتاه «فروزان» به کارگردانی میرعباس خسروی نژاد در بخش بهترین فیلم داستانی، «تنهایی یک زن» به کارگردانی حسین حجتی نژاد و «تقاطعها» به کارگردانی علی اصغر بهبودی در بخش بهترین درام و «خانه» به کارگردانی فرخنده طرابی در بخش بهترین داستان اورجینال در نخستین دوره جشنواره Independent Shorts آمریکا تقدیر شدند.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=11944