فیدان: به نقل از سایت تخصصی ایسفا، در جلسه هفته قبل هیات مدیره انجمن فیلم کوتاه ایران با اکثریت آرا و از میان گزینه‌های مطرح شده که همگی از اعضا فعال و با سابقه فیلم کوتاه کشور بودند، پیمان نهان قدرتی  به عنوان دبیر نهمین جشن مستقل فیلم کوتاه انتخاب شد.

هیات مدیره ایسفا در این دوره برخلاف سال‌های قبل، تصمیم به انتخاب دبیر از اعضاء فعال ایسفا و خارج از هیات مدیره گرفت تا از مشارکت بیشتر اعضا در برگزاری جشن فیلم کوتاه استفاده شود.

پیمان نهان قدرتی دانش آموخته سینماست و کارگردانی ده‌ها فیلم کوتاه و بلند و مستند را در کارنامه خود دارد. فیلم‌های کوتاه «هم آغوش صید»، «پدر آسمانی»، «مادرهای برفی»، «خواب سرد» و «سنگواره» از ساخته‌های اوست.

در نهمین جشن فیلم کوتاه ایران که شهریور ماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود، «نشان شایستگی ایسفا» در شاخه‌های مختلف به بهترین‌های فیلم کوتاه اهدا خواهد شد.

ثبت نام و دریافت فیلم‌های کوتاه در نهمین جشن فیلم کوتاه ایران که از اول اسفند ماه آغاز شده تا آخر خرداد ماه ۹۷ ادامه داشته و طبق برنامه از فروردین ماه نیز کار هیات‌های انتخاب همزمان با پذیرش فیلمها آغاز خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت iranianshortfilm.com مراجعه کنند. لازم به یادآوری ست که دبیرخانه جشن از اول تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل بوده و پس از آن پاسخگوی علاقه‌مندان خواهد بود.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=10759