فیدان: شش فیلم کوتاه برای نمایش در بازار فیلم سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر برگزیده شده‌اند. به نقل از ستاد خبری سی‌و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، این رویداد  در بخش بازار، فیلم‌های کوتاه، مستند و سینمایی ایرانی را به نمایش می‌گذارد.

اسامی فیلم‌های کوتاه ایرانی حاضر در بازار جشنواره سی‌ و هفتم به ترتیب الفبا از قرار زیر است:
فیلم کوتاه «توقف» به کارگردانی پگاه انصاری، فیلم کوتاه «سرسام» به کارگردانی سید وحید حسینی نامی، نوید نامی، فیلم کوتاه «سیم ششم» به کارگردانی بهرام عظیمی، فیلم کوتاه «قربانی» به کارگردانی مهدی محمدنژادیان، فیلم کوتاه «ملاقات خصوصی» به کارگردانی فرهاد غریبی، انیمیشن کوتاه «یکدیگر» به کارگردانی سارا طبیب زاده

نمایش‌های بازار، که در سه دوره گذشته طبق اعلام برگزارکنندگان با استقبال مهمانان خارجی مواجه شده، برای معرفی تولیدات یک‌ساله سینمای ایران به مهمانان، خریداران، مدیران جشنواره‌های جهانی و نمایندگان شرکت‌های پخش بین‌المللی حاضر در این رویداد و توسعه عرضه فرهنگی و تجاری آثار ایرانی راه‌اندازی شده و امکان نمایش فیلم‌ها روی پرده بزرگ را فراهم می‌کند. بدیهی است برای فیلم‌های ایرانی بخش‌های مختلف سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر هم نمایش بازار در نظر گرفته شده است.

سی‌وهفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=13592