فیدان: انیمیشن کوتاه «لایت سایت» به کارگردانی سید مسلم طباطبایی که با حضور در بخش مسابقه دانشجوی چهار جشنواره مورد تایید اسکار واجد شرایط شرکت در رقابتها اسکار دانشجویی شده بود با ورد به فهرست نیمه نهایی این رقابتها در یک قدمی ورود به  چهل و پنجمین دوره اسکار دانشجویی قرار گرفت.

گفتنی است امسال ۱۵۸۲ فیلم کوتاه واجد شرایط ثبت نام در این رقابتها شده بودند که انیمیشن کوتاه «لایت سایت» موفق شد به جمع ۸۱ فیلم پایانی که نامزدهای نهایی از بین آنها انتخاب خواهند شد راه پیدا کند. گفتنی است این انیمیشن کوتاه به عنوان یکی از موفقترین فیلمهای ۲ سال گذشته سینمای ایران در عرصه ملی و بینالمللی موفق به حضور در ۳۰۰ جشنواره بینالمللی در ۵۵ کشور جهان و کسب ۸۰ عنوان جایزه و ۳۱ عنوان نامزدی دریافت جایزه شده است.

عوامل این انیمیشن کوتاه «لایت سایت» که نخستین تجربه کارگردانی سید مسلم طباطبایی به شماره می‌رود عبارتند از: نویسنده و کارگردان: سید مسلم طباطبایی، تهیه‌کننده، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سیمین فرخ احمدی، موسیقی: امیر پورخلجی، نورپردازی، رندر، جلوه‌های بصری و کامپوزیت: سید مسلم طباطبایی، طراحی کاراکتر، مدل‌سازی، ریگ و انیمیت: سید مسلم طباطبایی، پشتیبانی سخت‌افزاری: سید عباس اصطهباناتی

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=12019