فیدان با همکاری ویدسی: سینمای همراه آسیایی فیلم‌های کوتاه ایرانی را به صورت آنلاین نمایش می‌دهد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، ویدسی: سینمای همراه آسیایی فعالیت خود را از دو سال گذشته آغاز کرده است و در این مدت توانسته به معتبرترین مرجع فیلم‌های کوتاه آسیایی تبدیل شود. همکاری با جشنواره‌های بزرگ آسیای جنوب شرقی و برگزاری جشنواره‌های آنلاین از دیگر فعالیت‌های این وب‌سایت است.

معرفی فیلم‌های کوتاه آسیایی و در دسترس قرار دادن این فیلم‌های برای مخاطبین و علاقه‌مندان از اهداف این وب‌سایت است.

تا ساعاتی دیگر ویدسی با همکاری فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه امکان نمایش فیلم‌های کوتاه ایرانی را با هدف معرفی سینمای کوتاه ایران فراهم می‌کند.

کانال اختصاصی فیدان در وب‌سایت ویدسی تا ساعاتی دیگر با نمایش فیلم‌های کوتاه «نوار ویدئو» به کارگردانی حسین شاعری، «بعد از کلاس» به کارگردانی فرشته پرنیان، «بُرش» به کارگردانی پویان رنجبر، «باد چیزی خواهد گفت» به کارگردانی علی مردمی، «دخترک آت آشغالی» به کارگردانی محمد زارع و شلاله خیری و «نجس» به کارگردانی بهمن و بهرام ارک رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

شما نیز می‌تواند برای به نمایش گذاشتن فیلم‌های خود روی کانال اختصاصی فیدان در ویدسی با ما به آدرس ایمیل info@fidanfilm.ir تماس بگیرید.

همچنین می‌توانید با دانلود نرم‌افزار رسمی ویدسی روی اندروئید و ای او اس مجموعه بزرگی از فیلم‌های کوتاه آسیایی را همراه خود داشته باشد.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=2102