فیلم کوتاه «باران آهسته می‌بارد» به کارگردانی سعید نجاتی با حمایت شهرداری ازمیر در ترکیه ساخته شد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، شهرداری شهر ازمیر طی برنامه با دعوت از پنج فیلم ساز از پنج کشور ایران، فلسطین، جمهوری چک، یونان و ترکیه با هدف ترسیم قیام مردم شهر ازمیر با فرماندهی «بورکلوخ موصطفی» از دیدگاه این فیلم سازان در طی یک هفته روز پنج فیلم کوتاه از ابعاد مختلف این قیام تولید کرد.

گفتنی است از ایران سعید نجاتی فیلم ساز شناخته شده فیلم کوتاه و کارگردانی فیلم های موفقی چون «صراحی» و «بی بی» به همراه مجید نجاتی و علیرضا رواد به نمایندگی از ایران در این برنامه حضور داشتند و فیلم کوتاه «باران آهسته می بارد» را تولید کردند.

داستان این فیلم کوتاه ۲۰ دقیقه ای که در تاریخ ۱۹۸۰ در یک روستا اتفاق می افتد روایت دانش آموزان یک مدرسه است که سعی دارند به معلم خودشان کمک کنند. این فیلم کوتاه در قالب یک نمایش اولیه در سالن نمایش شهرداری ازمیر روی پرده رفته و علاوه بر انتخاب شدن به عنوان بهترین فیلم این مجموعه مورد تحسین مسئولین و مخاطبان قرار گرفته است.

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: کارگردان سعید نجاتی، فیلم نامه نویس: آرش رواده، صدابردار: مجید نجاتی، تصویربردار و طراح نور: آدم سنیل، تدیون سعید نجاتی، بازیگران: امره آی، افه آیکول، حمیسا کودات، رحمان تولوک، انس ارکان و جم لیمان، مدیر پروژه تحسین ایسپیلن، تهیه کننده ایشن تورگات.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=3521