فیلم کوتاه «اول پاییز» به کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، «اول پاییز» عنوان فیلم داستانی کوتاهی است که عادل تبریزی آن را به تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان مشهد به پایان رسانده، این فیلم حکایتگر رابطه مادری با فرزندش است  که در آستانه هجده‌سالگی است.

عوامل این فیلم کوتاه عبارت‌اند از: نویسنده و کارگردان: عادل تبریزی بازیگران: «رؤیا افشار، محمدجواد جعفر پور، فیلم‌بردار: «آرمان فیاض، تدوین: «عماد خدابخش»، صدابردار: «علیرضا کریم نژاد»، طراحی، صداگذاری و ترکیب صدا: «سید محمود موسوی نژاد»، موسیقی: «بهزاد عبدی»، طراح صحنه و لباس: «سوفیا شکری»، تهیه‌کننده: انجمن سینمای جوانان مشهد.

عادل تبریزی متولد ۱۳۶۲ در مشهد فارغ‌التحصیل دوره فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان مشهد و فارغ‌التحصیل کارگردانی از دانشگاه سوره اصفهان است تبریزی قبل از ساخت «اول پاییز»، چهار فیلم کوتاه داستانی دیگر به نام‌های «کرشندو»، «لو و قیچی»، «من قدیمی هستم» و «الو مجیدم» را کارگردانی کرده و با این فیلم‌ها در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی حضور داشته است. وی به‌غیراز فیلم‌سازی کوتاه در دهه اخیر به‌عنوان دستیار کارگردان در آثار بلند سینمایی بسیاری فعالیت داشته، ازجمله این آثار فیلم سینمایی لانتوری ساخته رضا درمشیان است؛ که این روزها در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=3890