فیلم کوتاه «گورمردها» به کارگردانی علی مردمی به بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و ویدئوی «تایلند» راه یافت.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، فیلم کوتاه «گورمردها» در چهارمین حضور بین المللی خود برای شرکت در بخش مسابقه بین الملل بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و ویدئوی «تایلند» انتخاب شده است و به عنوان تنها نماینده ایران با فیلم‌هایی از فرانسه، اندونزی، سوئیس، هلند، کامبوج، ترکیه، انگلیس، بلژیک، فیلیپین، ژاپن، لهستان و … به رقابت خواهد پرداخت.

این جشنواره در سال ۱۹۹۷ توسط بنیاد فیلم تایلند تأسیس شده است و فیلم‌های کوتاه، دانشجویی، انیمیشن، تجربی و فیلم‌های مستند را که به نوعی نشان‌دهنده روح مستقل این‌گونه فیلم‌ها از فیلم‌های تجاری است به نمایش می‌گذارد و علاوه بر آن، برنامه‌های جنبی مختلف بر اساس تم‌های متعددی نیز برگزار می‌کند. بیستمین دوره این جشنواره ۲۰ تا ۲۸ آگوست برابر با ۳۰ مرداد تا ۷ شهریور در مرکز فرهنگ و هنر بانکوک پایتخت تایلند برگزار می‌شود.

عوامل این فیلم کوتاه عبارت‌اند از نویسنده: علی مردمی، تصویربردار: محمد فکوری، تدوین: کیومرث صمدی طاری، صدابردار: نادر خالدی، صداگذار: حسین قورچیان، بازیگر: هادی افتخارزاده، رضا خروجیان، وحید رضوی، تهیه‌کننده: انجمن سینمای جوانان ارومیه.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=3937