فیلم کوتاه «کچ» به کارگردانی مهرداد حسنی به یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های هنری «باتومی» گرجستان راه یافت.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، جشنواره بین‌المللی فیلم «باتومی» گرجستان اسامی ۲۵ فیلم را برای بخش کوتاه این دوره اعلام کرد که در میان آن‌ها نام فیلم کوتاه «کچ» به کارگردانی مهرداد حسنی به‌عنوان تنها نماینده ایران دیده می‌شود. «کچ» در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه با فیلم‌هایی از گرجستان، فرانسه، پرتقال، رومانی، مجارستان، روسیه، ترکیه، اوکراین، عراق، یونان، آلمان، لهستان، کرواسی، ایتالیا و تونس به رقابت خواهد پرداخت.

هدف این جشنواره که از جشنواره‌های معتبر شرق اروپاست، فراهم نمودن فرصت مناسبی برای فیلم‌سازان، تهیه‌کنندگان و منتقدین است تا در طول برگزاری جشنواره  علاوه بر دیدار با یکدیگر، دانش و تجربه خود را به‌منظور ارتقا سطح شناخت و دانش مخاطبین از سینما در اختیار علاقه‌مندان به سینما قرار دهند.

جشنواره فیلم‌های هنری «باتومی» فیلم‌ها را در بخش‌های داستانی بلند، کوتاه و مستند به رقابت می‌گذارد. یازدهمین دوره این جشنواره ۱۸ تا ۲۵ سپتامبر برابر با ۲۸ شهریور تا ۵ مهر در تفلیس پایتخت گرجستان برگزار می‌شود.

عوامل فیلم کوتاه «کچ» عبارت‌اند از نویسنده و کارگردان: مهرداد حسنی، تصویربردار: هاشم مرادی، تدوین: حمید نجفی راد، صدابردار: میثم حسنلو، صداگذار: حمید نجفی راد، بازیگر: پریا وزیری، فاطمه باقری، محمد صالحی، تهیه‌کننده: مهرداد حسنی، محصول انجمن سینمای جوانان رفسنجان.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=4227