فراخوان چهاردهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی نهال با شعار: «از تجربه‌هاى هم با خبر شویم و دستیابى به مهارت‌هاى تازه را جشن بگیریم» منتشر شد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، در متن فراخوان این جشنواره آمده است: تجربه گرایى و سینماى تجربى، رویکرد چهاردهمین دوره جشنواره ى دانشجویى نهال است.

جشنواره نهال در دو بخش فیلم کوتاه شامل موضوعات مستند، داستانی، تجربی، انیمیشن و فیلم‌هاى سال اولی‌، و بخش عکس و پوستر فیلم برگزار خواهد شد.

این دومین سالى که این جشنواره به صورت بین‌المللى برگزار مى‌شود و میزبان فیلم‌هاى دانشجویان، از دانشگاه‌هاى معتبر جهانى است.

مهلت ارسال آثار به جشنواره از سه شنبه ٢۶ بهمن ١٣٩۵ تا ٢۵ فروردین ١٣٩۶ خواهد بود.

فیلم‌سازان جوان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در چهارراه ولیعصر، خیابان بالاور، پلاک ٢، ساختمان معاونت فرهنگی دانشگاه هنر، طبقه ى پنجم، دبیرخانه جشنواره نهال ارسال کنند.

هدف این جشنواره، فراهم آوردن زمینه‌ای برای نمایش توانمندی‌های دانشجویان، ارتباط دانشجویان با بدنه سینما و ایجاد فضایی سالم جهت رقابت میان آثار آن‌هاست. چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه نهال به دبیری خاتون حیدرى فاروقى با حضور داوران سرشناس عرصه سینما در اردیبهشت و خرداد ماه سال ١٣٩۶ برگزار خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر، آشنایی با قوانین و ثبت نام در جشنواره، به سایت Nahalfestival.ir مراجع فرمایید.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=5664