هفت فیلم کوتاه ایرانی در بخش ویژه سینمای کوتاه ایران جشنواره اینشورت انگلستان حضور خواهند داشت.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، جشنواره فیلم اینشورت باهدف کمک به فیلم‌سازان برای رسیدن به مخاطبان گسترده و بین‌المللی با حضور بیش از ۱۰۰ فیلم کوتاه زیر ۲۰ دقیقه از سراسر دنیا برگزار می‌شود.

گفتنی است برگزیدگان این جشنواره درنهایت از بین ۱۰ فینالیست نهایی دو جایزه بزرگ داوران و جایزه منتخب تماشاگران را دریافت خواهند کرد. این جشنواره امسال برنامه ویژه‌ای برای سینمای کوتاه ایران در نظر گرفته است و ۷ فیلم کوتاه ایرانی را در این بخش به نمایش خواهد گذاشت.

فیلم‌های کوتاه کات ساخته رضا جمالی از تولیدات انجمن سینمای جوانان اردبیل، شهر من سردشت ساخته زیبا ارژنگ از تولیدات انجمن سینمای جوانان تهران و بی مثبت ساخته نظیر میرزایی از تولیدات انجمن سینمای جوانان سنندج، زمان بازی، ردپوینت، در راه و انار میوه بهشت است ساخته تیمور قادری هفت فیلم کوتاه انتخاب‌شده برای بخش سینمای کوتاه ایران هستند.

از ویژگی‌های این جشنواره نمایش فیلم‌ها در شهرهای مختلف جهان برای مخاطبان کشورهای مختلف است که امسال گدانسک لهستان و سائوپائولوی برزیل شهرهایی هستند که فیلم‌های راه‌یافته به این جشنواره در آن‌ها به نمایش درخواهند آمد.

این جشنواره از 1 تا ۵ سپتامبر برابر با ۱۰ تا ۱۵ شهریورماه در لندن برگزار خواهد شد.

پخش بین‌المللی فیلم کوتاه کات را فیدان فیلم برعهده دارد.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=932