مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم صدثانیه‌ای سما لاهیجان با معرفی آثار برتر و اهدای جوایز و لوح تقدیر به کار خود پایان داد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، با برگزاری مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم صدثانیه‌ای سما لاهیجان اسامی برگزیدگان این جشنواره به شرح زیر معرفی شدند.

 

در بخش مسابقه صدثانیه‌ای

مقام اول: امیر واحدی برای انیمیشن «باور»

مقام دوم: بهزاد علوی برای مستند «رحمت توری»

مقام سوم: سامان حسین پور برای فیلم داستانی «برگ‌های پاییزی»

 

همچنین در همین بخش فاطمه خدمتگزار برای فیلم «از پس دود»، ابراهیم فرمانی برای فیلم «دیوار» و آویدا امیری برای فیلم «گوچان» موردتقدیر قرار گرفتند.

 

در بخش مسابقه کارآفرینی این جشنواره فردوس خسروی نژاد برای فیلم مستند «اشکو» از تولیدات انجمن سینمای جوانان خرم‌آباد، میر عباس خسروی نژاد برای نماهنگ «گره» و محمدباقر حنطوش زاده برای مستند «کنده دیگر دود نمی‌کند» از تولیدات انجمن سینمای جوانان دزفول موردتقدیر گرفتند. همچنین در این بخش از محمد سعید محمدی برای حضور در فیلم کوتاه «عشق، سینما، زندگی» از تولیدات انجمن سینمای جوانان سنندج موردتقدیر ویژه هیات داوران قرار گرفت.

 

گفتنی است جمیل عامل صادقی برای فیلم «از جنس همسایگی»، مصطفی کشاورز برای فیلم «اتمام»، اکبر منصوری باری مجموعه فیلم‌ها، پوریا پرتو برای فیلم «عنکبوت» و دانش‌آموز فیلم‌ساز کارن جمال امیدی برای فیلم «شکار» از طرف دبیر جشنواره موردتقدیر قرار گرفتند.

 

لازم به ذکر است فرهاد ربیعی، شهریار پورسیدیان و سعید نجاتی داوری نخستین جشنواره فیلم‌های صدثانیه‌ای سما لاهیجان را بر عهده داشتند.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=3052