انجمن سینمای جوانان ایران طی یادداشتی از  فعالیت‌های  صنفی انجمن فیلم کوتاه ایران (ایسفا) و تلاش برای بازگشت سیمرغ فیلم کوتاه قدردانی کرد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در متن این یادداشت آمده است:

بدون تردید انجمن فیلم کوتاه ایران- ایسفا نمونه بارز تشکل صنفی موفق در جامعه هنری ما است. تلاش چند ساله این انجمن برای بازگشت سیمرغ فیلم کوتاه به جشنواره فیلم فجر یک نمونه شاخص این فعالیت است. زمانی این حرکت جمعی پر ارزش می شود که در تمام سال های گذشته فعالیت های گسترده در راستای این هدف ، ذره ای از زیر سایه خرد جمعی و اخلاق و صبوری خارج نشد و این صنف راه درست را در گفتگو جستجو کرد که در نهایت حاصل گفت و گوها ، رضایت خانواده پر جمعیت فیلم کوتاه از بازگشت جایزه ای بود که سال ها از آنها دریغ شده بود. و البته ناگفته پیداست جایزه اصلی فرصت دیده شدن و جدی گرفتن فیلم کوتاه بود که خوشبختانه میسر شد.
انجمن سینمای جوانان ایران بر خود لازم می داند از تمام زحمات تک تک اعضای ایسفا تشکر کند و پیشاپیش قدردان مشارکت خالصانه این صنف در برگزاری سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران ، از حضور هیئت محترم مدیره در شورای سیاست گذاری تا انتخاب بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در طول جشنواره باشد.
امیدواریم همکاری اصناف و نهادهای دولتی که هر دو یک هدف را دنبال می کنند همواره اینچنین نتیجه بخش باشد.

انجمن سینمای جوانان ایران

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=8636