برادران ارک از حجت الله ایوبی رییس سابق سازمان سینمایی به دلیل صدور پیام تبریکی برای موفقیت فیلم «حیوان» در جشنواره کن تشکر کردند.
به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، روز گذشته ۵ خرداد ماه جایزه دوم بخش سینه فونداسیون هفتادمین جشنواره فیلم کن به «حیوان» ساخته بهرام و بهمن ارک از مدرسه ملی سینمای ایران اهدا شد که حجت الله ایوبی رییس سابق سازمان سینمایی روز گذشته در پیامی این موفقیت را تبریک گفت.
متن پیام او به شرح زیر است: «مدرسه ملی سینمای ایران پس از یک سال تاسیس از بین ۶۲۶ مدرسه جهان مقام دوم را در جشنواره کن بدست آورد. آفرین به برادران ارک و همه کسانی که در راه اندازی مدرسه ای به نام سینمای ایران کوشیدند. بدان امید که این دستاورد دولت تدبیر و امید چون گروه «هنر و تجربه» که خود مدرسه ای دیگر است برای سینمای اندیشه، از گزند حوادث روزگار در امان باشد. برادران ارک و خَیل عظیم جوانان خوش ذوق ایران شاد باشند که روزگازشان تازه آغاز شده و این هنوز از نتایج سحر است…»
در پی این موضوع برادران ارک هم امروز ۶ خرداد ماه از رییس سابق سازمان سینمایی تشکر کردند.
متن پیام آنها به شرح زیر است: «جناب آقای حجت الله ایوبی همراهی و حضور دلگرم کننده شما طعمی داشته و دارد که فیلمسازان جوان کشورمان تاکنون به ندرت تجربه‌اش کرده‌اند. به خود می‌بالیم که توانسته‌ایم با حمایت‌های مدرسه ملی سینمای ایران که حاصل آینده نگری و درایت شما است بار دیگر نام ایران را به گوش جهانیان برسانیم. امیدواریم که گرمای حضورتان بر سر فیلمسازان جوان، انجمن سینمای جوانان ایران و خانواده فیلم کوتاه که تمام قد منادی فرهنگ ایران عزیزمان هستند پایدار باشد و کم لطفی مدیران دیگر هر روز کمتر و کمتر شود. امیدواریم که نهال‌های جوان شما، مدرسه ملی سینمای ایران و گروه «هنر و تجربه» روزی به درختانی بزرگ و شاداب بدل شوند که زیر سایه‌شان نه یک یا ۲ جوان که نسل‌های آینده کشور تربیت شوند و به خود ببالند.»

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=6672