فیلم کوتاه «کودکان ابری» ساخته رضا فهیمی از تولیدات انجمن سینمای جوانان رفسنجان موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی از نهمین جشنواره فیلم «کینو فست» رومانی شد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، فیلم کوتاه «کودکان ابری» در سومین حضور بین‌المللی خود پس از جشنواره‌های Shorts Short ژاپن و جشنواره دایتیاتکوی اوکراین، در نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «کینوفست» به‌عنوان تنها نماینده ایران در بخش مسابقه حضور داشت و با فیلم‌هایی از فرانسه، روسیه، اسپانیا، ژاپن، ایتالیا، بلژیک، و چین به رقابت پرداخت. و درنهایت موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی این جشنواره شد.

این جشنواره که نخستین و مهم‌ترین جشنواره فیلم‌های دیجیتال در رومانی و اروپای شرقی است و هدف آن ارتقای فیلم‌سازی جوانان و هنرهای بصری و نیز ترویج هنر و رسانه در میان عامه مردم از طریق فیلم‌های مستقل است در بخش‌های داستانی، انیمیشن و پانوراما با برگزاری برنامه‌هایی چون کارگاه‌های آموزشی، اجراهای زنده موسیقی، گالری‌های هنری و … از ۲۵ تا ۲۷ سپتامبر در بخارست رومانی برگزار شد.

برخی از عوامل این فیلم کوتاه عبارت‌اند از: نویسنده و کارگردان: رضا فهیمی، تصویربردار: پیمان عباس زاده، تدوین: علیرضا احمدی و الهام فتحی، صدابردار: مسیح سراج، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی،  بازیگران: حسین شریفی، میلاد ترقی‌خواه، زهرا خلاجویی، تهیه‌کننده: انجمن سینمای جوانان رفسنجان.

پخش بین‌المللی فیلم کوتاه کودکان ابری را فیدان فیلم بر عهده دارد.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=1383