به مناسبت فرارسیدن روز ملی جوان انجمن سینمای جوانان ایران جشن سینمای جوان را در سالن سوره حوزه هنری برگزار می‌کند.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این مراسم روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه با حضور حجت‌الله ایوبی، فرید فرخنده کیش و جمع کثیری از مدیران سینمایی، سینماگران برجسته و فیلم‌سازان فیلم کوتاه در سالن سوره حوزه هنری برگزار خواهد شد.

فرید فرخنده کیش مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران ضمن بیانه‌ای از تمامی اهالی سینمای ایران، مخصوصاً فیلم‌سازان فیلم کوتاه برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آورد:

«سال ۹۵، سال سینمای جوان است و با توجه بر تمرکز ویژه ریاست محترم سازمان سینمایی به فیلم کوتاه در سال پیش رو می‌توان با امیدواری به آینده نگاه کرد. من مطمئن هستم اتفاقات سال ۹۵ برای فیلم کوتاه در تاریخ سینمای ایران ماندگار خواهد شد. همان‌طور که حمایت سازمان سینمایی در سال گذشته باعث حضور موفق و پررنگ‌تر فیلم کوتاه در سطح ملی و جهانی شد، ادامه این روند در سال ۹۵ به شکل گسترده‌تری نوید موفقیت‌های بیشتری را می‌دهد.

حضور فیلم‌سازان فیلم کوتاه با همراهی باتجربه‌های این عرصه و سینمای کشور در رویداد ۲۷‌ارد‌یبهشت نشانگر توان، ظرفیت‌ و انرژی جوانان سینمای ملی ماست که شاهد افتخارآفرینی آن‌ها بوده و انشاء‌الله خواهیم بود.»

فرید فرخنده کیش

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=3099