فیلم کوتاه «یک آن» به کارگردانی نقی نعمتی از تولیدات انجمن سینمای جوانان اردبیل موفق به کسب دو جایزه از جشنواره «پلانوس» پرتغال شد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، در مراسم اختتامیه این جشنواره که در شهر تومار پرتغال برگزار شد، عنوان مشترک «بهترین فیلم‌نامه» جشنواره به نقی نعمتی برای نویسندگی این فیلم تعلق گرفت. همچنین روزبه رایگا نیز برای تصویربرداری این فیلم موفق شد «بهترین فیلم‌برداری» را از آن خود کند. جشنواره فیلم کوتاه «پلانوس» باهدف گسترش و ترویج فیلم‌های کوتاه جدید در شهر تومار، از طریق رقابت و همچنین دعوت از فیلم‌های مهمان توسط «Tripé productions» با حمایت شهرداری تومار سازمان‌دهی و برگزار شد.

گفتنی است فیلم کوتاه «تنازع» به کارگردانی مسعود حاتمی نیز دیگر نماینده ایران در این جشنواره بود و به همراه «یک آن» با فیلم‌هایی از پرو، فرانسه، هند، رومانی، اسپانیا، سوئیس، روسیه، کانادا، پرتغال، چک، استرالیا و امریکا به رقابت خواهد پرداختند. نخستین دوره جشنواره در شهر تومار پرتغال برگزار شد.

عوامل فیلم کوتاه «یک آن» عبارت‌اند از فیلم‌نامه و کارگردانی: نقی نعمتی، مدیر تصویربرداری: روزبه رایگا، صدابردار: حسن شبانکاره، طراحی و ترکیب صدا: بهروز شهامت، تدوین: مهتا نیلفروشان، بازیگران: قربان نجفی، غفور ملکی، بهزاد داوری، داریوش غذبانی، یوسف یزدانی، سیامک ادیب، تهیه‌کننده: نقی نعمتی، محصول: انجمن سینمای جوانان اردبیل.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=4542