«روز قضاوت» به کارگردانی کریم امینی در خانه هنر و فرهنگ آدینه نمایش داده می‌شود.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، به نقل از خبرگزاری مهر، فیلم کوتاه «روز قضاوت» به کارگردانی کریم امینی روز سه‌شنبه ۱۷ آذرماه با حضور کارگردان و عوامل فیلم در مجموعه خانه هنر و فرهنگ آدینه به نمایش گذاشته می‌شود و پس‌ازآن عوامل فیلم به سؤالات مخاطبان پاسخ می‌دهند.

در این فیلم کوتاه که سناریوی آن بر اساس طرحی از کیومرث پوراحمد نوشته شده است بازیگرانی چون تینا پاکروان، مهراب رضایی، آزاده سدیری، فرناز زوفا، سعید روشن، آرمین لشگری، پانیذ مقصودی و فرخنده فرمانی زاده حضور دارند.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: هیچ کتابی را از روی جلدش قضاوت نکن.

کریم امینی کارگردان این فیلم، پیش از این دستیار کارگردان و برنامه‌ریز کارگردانانی چون فریدون جیرانی، علیرضا امینی، مهدی نادری، مهدی کرم پور، تینا پاکروان، روح‌الله حجازی، پوریا آذربایجانی و کاوه سجادی حسینی بوده است.

«روز قضاوت» چندی پیش از میان ۱۲۰۰ فیلمی که از سراسر دنیا برای حضور در بخش اصلی مسابقه بین‌الملل جشنواره «فیلم مونترال» اعلام آمادگی کردند، پذیرفته شد و به‌عنوان نماینده کشورمان در این جشنواره حضور داشت.

خانه هنر و فرهنگ آدینه در کنار برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی مختلف، برنامه نمایش فیلم‌های تحسین شده ایران و جهان را به‌صورت هفتگی در دستور کار خود دارد.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=1989