با پایان یافتن مرحله فیلم‌برداری فیلم کوتاه «جابه‌جا» وارد مراحل پس تولید شد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، پس از پایان فیلم‌برداری فیلم کوتاه «جابه‌جا» به کارگردانی میلاد نسیم سبحان در تهران این فیلم در مراحل فنی قرار دارد و به زودی آماده نمایش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که حمید به خانه جدیدش نقل مکان کرده که میثم، همزاد شبیه به خودش، او را پیدا کرده و به آنجا می‌آید. این آشنایی ماجراهایی برای حمید به بار می‌آورد.

نویسنده، تهیه کننده و کارگردانی این فیلم به عهده میلاد نسیم سبحان است که اولین تجربه‌اش را پشت سر می‌گذارند. همچنین سرمایه گذاری این فیلم به عهده کانون آگهی و تبلیغات تحریر ثانیه به مدیریت سارا داوده قرار دارد.

در این فیلم پوریا خلیلی در دو نقش حمید و میثم به ایفای نقش پرداخته است و یگر بازیگران این فیلم فرشید ابوالحسن زاده، وحید علی پناه، حامد فیروزی و نوید صمدی هستند. همچنین از شایان سرلک به عنوان بدل مشابه نقش اصلی استفاده شده است.

دیگر عوامل این فیلم: مدیر فیلمبرداری: وحید ابراهیمی، صدابردار: ماهان جعفر زاده، مدیر تولید: علی اکبر کرمی، برنامه ریز: مصطفی نصیری، گریم: مهسا سیدالهاشمی، طراح صحنه و لباس: مونا رمضانی، موسیقی: مهدی زمانی، صداگذار: احسان افشاریان، تدوین: نوید نیکخواه، اصلاح رنگ و ویژوال: امید اقبال، عکاس: احسان باقری، منشی صحنه: مجتبی یوسفی، تیتراژ: نوید صمدی.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=10041