فیلم کوتاه «خون‌سردی» به کارگردانی محمد رحمتی آماده نمایش شد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، «خون‌سردی» تازه ترین ساخته ی محمد رحمتی است که با سپری شدن آخرین مراحل پس از تولید آماده نمایش شده است.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: عباس که خدمت سربازی‌اش را در زندان می‌گذراند، مطلع می‌شود برای تنها خواهرش خواستگاری پیدا شده است. او که پدر خود را از دست داده است، و برادرش در مسافرت به سر می‌برد، در تلاش است با گرفتن مرخصی خود را به موقع برای مراسم خواستگاری خواهرش حاضر کند؛ اما به دلیل پُست مهمی که به او سپرده شده، با مرخصی او مخالفت می‌شود.

عوامل فیلم کوتاه «خون‌سردی» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: محمد رحمتی، تهیه کنندگان: سعید برات و امیر رحمتی، بازیگران: نیما نوری زاده، علی میرنژاد و با حضور علی پویان، معین صنعتگر، حسین بهشتی و محمدجواد صالحی خواه، مدیر فیلم‌برداری: سعید براتی، تدوین: پویا امین پوری، طراحی و ترکیب صدا: محمدحسین ابراهیمی، جلوه های ویژه ی بصری: آرمین به امیدحق، صدابردار: مصطفی سالم، طراح صحنه: مهسا جهانی، طراح لباس: پریسا فراهانی، طراح چهره پرداز: بهناز تاجیک، عکاس: محمدفرخ شوره دل و یاسمن احمدی، مدیر تولید: اکبر محمدی، دستیار کارگردان: مدیسا محراب پور، گرافیک و پوستر: نازنین میر، ساخت آنونس: علی جوان، مجری طرح: بابک مهرابی نسب، تهیه شده در استودیو آرت لابیرنت.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=6904