فیدان: «موج کوتاه» با تدوینِ مجتبی اسماعیل زاده و صداگذاری حسین قورچیان به اتمام رسید‌. اصلاح رنگ فیلم را نیما دبیرزاده و طراحی پوستر را زیبا سیاری به عهده داشتهاند. «موج کوتاه» به نویسندگی و کارگردانی محمد اسماعیلی، چهارمین اثر حرفهای او در زمینه فیلم کوتاه است.

فیلم‌نامه «موج کوتاه» که بر اساس داستانی از غلامحسین ساعدی نوشته شده، روایت مردی است که با صدای مزاحم محیطش دست به گریبان است و برای ساکت کردنش دست به هرکاری می‌زند.

پوستر فیلم کوتاه موج کوتاه به کارگردانی محمد اسماعیلی

پوستر فیلم کوتاه موج کوتاه به کارگردانی محمد اسماعیلی

پدرام شریفی نقش اصلی این فیلم را به عهده دارد و عوامل دیگر این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان محمد اسماعیلی، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، دستار اول فیلمبردار، داریوش رجایی، گروه فیلمبرداری: علی محمدی، حامد سید زاده، فرزاد جلیلیان، طراح صحنه و لباس: افسانه پلویی، دستیار صحنه: کوروش سیفی، طراح گریم: پدرام زرگر، مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی، مجری طرح: رضا اکبری، تایم لپز: سینا رحمتی، جلوه های ویژه کامپیوتری: رضا وجدانی، عکاس: باران کریمی،  تدارکات: حسین فرهادی روزبهانی، خدمات: عزیزالله اصغری، حمل و نقل: اسدالله علیپور و منوچهر رشیدی، سینه مبیل: جعفر رحیمی سرشت.

این فیلم به تهیه کنندگی افسانه پلویی و تهیه شده در انجمن سینمای جوانان ایران است.

محمد اسماعیلی پیش از این سه فیلم کوتاه «نیوزیف»، «ارتش پنهان» و «عملیات ۷۴۷» را در کارنامه خود دارد که در ده‌ها جشنواره داخلی و خارجی جوایز متعددی را دریافت کرده است.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=12074