با اعلام نتایج بازبینی فستیوال معتبر hollyshorts نام «وقت نهار» به کارگردانی علیرضا قاسمی دانشجویی کارشناسی ارشد رشته سینمای دانشگاه هنر تهران، در فهرست آثار راه‌یافته به بخش رقابتی سیزدهمین دوره این جشنواره قرار گرفت.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیم کوتاه، «وقت نهار» که حضور در جشنواره‌های بین‌المللی خود را با نامزدی نخل طلای بهترین فیلم کوتاه جشنواره کن آغاز کرد، پس از حضور در جشنواره‌هایی همانند پالم اسپرینگز، گواناخواتو و… در تازه‌ترین حضور بین‌المللی خود با حضور در جشنواره Hollyshorts، این بار در هالیوود کالیفرنیای آمریکا به نمایش درخواهد آمد تا در چهارمین جشنواره Oscar Qualified شرکت نماید و بدین ترتیب به اسکار دانشجویی سال ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد.

در خصوص برگزاری مراسم اسکار دانشجویی که همه ساله در ماه اکتبر و دو ماه قبل‌تر از مراسم اصلی اسکار برگزار می‌شود ذکر این نکته لازم است که چهل و پنجمین دوره آن در سال ۲۰۱۸ برابر با مهر ماه ۱۳۹۷ برگزار خواد شد و فیلم کوتاه «وقت نهار» در قابت‌های سال آینده آن شرکت خواهد کرد نه دوری پیش رو که با عنوان اسکار دانشجویی ۲۰۱۷ مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

جشنوارهHollyshorts  که یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه جهان است سیزدهمین سال برگزاری خود را در پیش رو دارد. گفتنی است آثار منتخب این جشنواره به آکادمی علوم و هنرهای سینمای برای حضور در مراسم اسکار معرفی خواهد شد.

فیلم کوتاه «وقت نهار» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا قاسمی و تهیه کنندگی حلقه فیلم سازان بی‌کلام گلوب به نمایندگی از ایران در این جشنواره حضور خواهد داشت.

سیزدهمین دوره جشنواره HollyShorts از تاریخ ۱۰ تا ۱۹ آگوست برابر با ۱۹ تا ۲۸ مردادماه در آمریکا برگزار خواهد شد.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=7647