فیلم‌های کوتاه ششمین جشن فیلم کوتاه در رشت به نمایش درمی‌آید.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، انجمن فیلم کوتاه ایران با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت، فیلم‌های منتخب ششمین جشن فیلم کوتاه را به نمایش می‌گذارد. ده فیلمی که در ششمین جشن فیلم کوتاه (هفدهمین جشن بزرگ سینمای ایران) نامزد دریافت جایزه در رشته‌های مختلف شده‌اند، روز پنجشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ آبان از ساعت ۱۵ و در سالن دکتر رحم‌دل واقع در مجتمع فرهنگی هنری خاتم‌الانبیا رشت برای علاقه‌مندان به نمایش درخواهد آمد.

در این مجموعه نمایش‌ها که با عنوان «روز فیلم کوتاه» برگزار می‌شود فیلم‌های کشتارگاه به کارگردانی بهزاد آزادی، تاریک‌روشن به کارگردانی بهنام عابدی، بیماری به کارگردانی میلاد و سجاد ستوده، نفس به کارگردانی منا مرادی، چله به کارگردانی داود خیام، جای منو توی اتاق بنداز به کارگردانی امیر توده روستا، روشویی به کارگردانی جابر رمضانی، قمارباز به کارگردانی کریم لک زاده، آرداک به کارگردانی اسماعیل منصف، کودکان ابری به کارگردانی رضا فهیمی به نمایش درمی‌آید.

لازم به ذکر است که اولین نمایش این فیلم‌ها روز ۱۴  آبان و در خانه هنرمندان با استقبال فراوان علاقه‌مندان به فیلم کوتاه روبرو شده بود.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=1800