هفت فیلم کوتاه ایرانی از سیزدهمین جشنواره «We Care» هند جایزه گرفتند.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه یک دقیقه‌ای «اینجا» به کارگردانی سینا شفیعی جایزه نخست و «دست‌هایی برای پدر» به کارگردانی نسیم مددی جایزه سوم این بخش را دریافت کردند. همنچنین در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه پنج دقیقه‌ای «ماهی و من» به کارگردانی بابک حبیبی فر جایزه نخست و «سکوت آشنا» به کارگردانی مهدی قربانی جایزه سوم این بخش را دریافت کردند. در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه تا سی دقیقه نیز «وقتی که نور میتابد» به کارگردانی شهریار پورسیدیان جایزه چهارم این بخش را دریافت کرد.

گفتنی است در بخش مسابقه تا ۶۰ دقیقه دو فیلم از ایران به نام‌های «دایره کوچک ما» به کارگردانی محمدفاضل پورابوطالب و «گام‌های یک دست» به کارگردانی کیومرث صمدی طاری به ترتیب جوایز اول و دوم این بخش را ازان خود کردند.

جشنواره «We Care» که یکی از بزرگترین جشنواره‌ها در نوع خود است که هرساله با هدف افزایش آگاهی در مورد مسائل مربوط به معلولیت، برطرف کردن تصورات غلط و تعصبات در مورد افراد معلول و ایجاد تغییرات نگرشی و رفتاری برگزار می‌شود.

سیزدهمین دوره این جشنواره روزهای ۲۲ فوریه تا ۲ می برابر با ۳ اسفند ۱۳۹۴ تا ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ در دهلی نو پایتخت هند برگزار شده است.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=3448